  • 31. Data: 2005-01-01 08:10:53
    Temat: Re: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Mithos"

    > Panie R. prosze zebrac wymagana ilosc podpisow i postarac sie (lobby) o
    > uchwalenie takiego prawa. Sedzie i prokurator tez czlowiek, a kazdy
    > czlowiek ocenia rzeczywistosc ze swojego punktu widzenia. To tak samo
    > jakby to pan byl sedzia i panu kazano palcic za odmienne rozstrzygniecie
    > (np pan by uniewinnil tych 10 facetow, poczym owa pani udowadnia, ze pan
    > zrobil z niej wala i musi pan placic 20%).

    Chyba nie trzeba zbierać podpisów, gdyż Polska jest jednym z nielicznych
    krajów w Europie, gdzie sędziowie nie mają cywilnego immunitetu. Za
    zapłacone odszkodowanie Skarbowi Państwa przysługuje regres do sędziego
    wydającego orzeczenie. Choć obecnie regresy występują głównie z powodu
    przewłoki. Stąd też od paru miesięcy sędziowie masowo ubezpieczają się od
    OC. Taki dziwny kraj.

    Pzdr.

    Marek

  • 32. Data: 2005-01-01 09:29:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ach! To zgwałcona jest winna a nie gwałciciel!
    > No proszę ! To ci wyszło szydło z worka!
    >
    > Sami sobie zgotowali ten los. Nie wiem jakim trzeba być potworem,
    > żeby robić to co ci goście wyprawiali. :(

    mnie zastanawia jedno, skoro robiono to regulrnie czemu nigdy tego nie
    nagrala.

    P.

  • 33. Data: 2005-01-01 10:32:04
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Art. 5 KPK chociażby.

    A w jaki sposób zabrania on skazania w oparciu o zeznania pokrzywdzonego?

    KG

  • 34. Data: 2005-01-01 12:01:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > mnie zastanawia jedno, skoro robiono to regulrnie czemu nigdy tego nie
    > nagrala.

    tym bardziej ze postanowila zglosic fakt na policje.

    P.

  • 35. Data: 2005-01-01 12:28:03
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    Arek wrote:

    > Ach! To zgwałcona jest winna a nie gwałciciel!
    > No proszę ! To ci wyszło szydło z worka!
    >
    > Sami sobie zgotowali ten los. Nie wiem jakim trzeba być potworem,
    > żeby robić to co ci goście wyprawiali. :(

    Nikt jej nie gwałcił, nie nadużywaj tego słowa. Nawet nie ma dowodów, że
    w ogóle odbyły się jakieś stosunki.

    pozdrawiam, Flasher
    --
    http://polbox.com/f/flasher
    Strona dla ludzi myslacych

  • 36. Data: 2005-01-01 13:48:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:cr48cv$1t99$3@news2.ipartners.pl...

    > Po prostu ów artykuł ma wszelkie cechy tzw. 'faktu' prasowego.

    Jak większość ostatnio. Za kilka miesięcy na ostatniej stronie prostują być
    może.

  • 37. Data: 2005-01-01 17:58:02
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemek R. rzecze:
    > tym bardziej ze postanowila zglosic fakt na policje.

    To nie ona zrobiła, tylko prezes firmy.

    pozdrawiam
    Arek

  • 38. Data: 2005-01-01 18:00:35
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flasher rzecze:
    > Nikt jej nie gwałcił, nie nadużywaj tego słowa. Nawet nie ma dowodów, że
    > w ogóle odbyły się jakieś stosunki.

    Na razie nie wnikam w dowody bo nic nie wiem o sprawie.
    Odnoszę się do Twoich stwierdzeń, że skazują klientów dziwki. Na razie
    przyjmuję, że prawdą jest to co z nią wyprawiali i do tego odnoszę swoje
    oceny.
    Bo nie wiem jakim trzeba być skurwielem by już nie tylko zmuszać
    pracownicę do seksu ze sobą, ale jeszcze zmuszać ją do seksu z kolegami
    z pracy jakby była jakąś rzeczą .

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 39. Data: 2005-01-01 18:03:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemek R. rzecze:
    > mnie zastanawia jedno, skoro robiono to regulrnie czemu nigdy tego nie
    > nagrala.

    A po co miałaby to nagrywać?

    Arek

  • 40. Data: 2005-01-01 19:43:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A po co miałaby to nagrywać?

    azeby procz swoich zeznan (ktore zawsze mozna wymyslec) miec dowod na to
    ze jest zmuszana do seksu.

    P.