  • 101. Data: 2005-01-04 23:41:45
    Temat: Re: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    PrzemekB wrote:

    > Zresztą wesołym jebakom
    > nie postawiono zarzutu gwałtu ale "doprowadzenie do czynności seksualnych
    > poprzez nadużycie stosunku zależności". Oni pracują, kobieta została
    > zwolniona wkrótce po powiadomieniu prokuratury.

    Media już skazały "sprawców". Wyborcza na pierszej stronie napisała o
    skazanych za gwałty w pracy.

    pozdrawiam, Flasher
    --
    http://polbox.com/f/flasher
    Strona dla ludzi myslacych

  • 102. Data: 2005-01-04 23:44:35
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    gazebo wrote:

> [...]

    Nie śmiejmy się, bo za parę lat być może każdy stosunek będzie
    automatycznie nazywany gwałtem, a dopiero potem kobieta bedzie mogła
    zmienić kwalifikację czynu...

    vide Sweden

    pozdrawiam, Flasher

  • 103. Data: 2005-01-05 08:48:01
    Od: PrzemekB <p...@p...com>

    Wed, 05 Jan 2005 00:41:45 +0100, na pl.soc.prawo, Flasher napisał(a):

    > Media już skazały "sprawców". Wyborcza na pierszej stronie napisała o
    > skazanych za gwałty w pracy.

    Ty za to ich uniewinniłeś, w oparciu o taki sam materiał dowodowy jak
    pismacy, zwani dumnie "dziennikarzami". Komentujesz wyrok nie mając do tego
    dostatecznej wiedzy, ubolewasz nad ciężkim losem skazanych. Zarzucasz
    sądowi:

    > wyrok sądu
    > jest przykładem braku zrozumienia zasad sprawiedliwości i praworządności.

    Nic nie wiesz, ale komentujesz i masz swoje zdanie. Nie uważasz, że to
    trochę bez sensu?

    --
    Pozdr.

    Przemek

  • 104. Data: 2005-01-05 09:50:09
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    PrzemekB wrote:

    > Nic nie wiesz, ale komentujesz i masz swoje zdanie. Nie uważasz, że to
    > trochę bez sensu?

    A skąd wiesz, że Ziemia jest okrągła? Widziałeś?

    pozdrawiam, Flasher

  • 105. Data: 2005-01-05 09:50:54
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    PrzemekB wrote:

    > Nic nie wiesz, ale komentujesz i masz swoje zdanie. Nie uważasz, że to
    > trochę bez sensu?

    A skąd wiesz, że Ziemia jest okrągła? Widziałeś, czy gdzieś przeczytałeś?

    pozdrawiam, Flasher

  • 106. Data: 2005-01-05 20:20:00
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> popełnił 04 sty 2005 na pl.soc.prawo
    utwór news:crenob$lis$1@opal.icpnet.pl:

    > sędzią (adwokatem zresztą również) zostaje się będąc
    > największym matołem na studiach ...
    > A powinni zostać najinteligentniejsi.
    O! Pozytwista?
    Wysoki intelekt utożsamia z wysokim morale.
    Może optymista?
    ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 107. Data: 2005-01-05 20:22:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > O! Pozytwista?
    > Wysoki intelekt utożsamia z wysokim morale.
    > Może optymista?

    Może jedno i drugie.
    Ale tu nie o morale sie rozchodzi ale o to , że duża część sędziów
    szczególnie niskiego szczebla a z takimi mam "przyjemnośc " obcować na co
    dzień to zwyczajne tumany.Żadnej decyzji nie podejmie bez biegłego, podładki
    itp.
    Z tym, że tata jest prezesem w okregowym;)

    Pzdr
    Leszek