  • 91. Data: 2005-01-04 11:06:50
    Temat: Re: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    gazebo wrote:

    > przemoc to nie tylko sila fizyczna

    wiesz ... tym torem myslania idac,
    to kazda k... koze powiedziec, ze ja gwalca,
    boja zytuacja ekonomizcna zmusza...

    Boguslaw

  • 92. Data: 2005-01-04 12:25:53
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    bo wrote:

    > wiesz ... tym torem myslania idac,
    > to kazda k... koze powiedziec, ze ja gwalca,
    > boja zytuacja ekonomizcna zmusza...

    uzycie przemocy wobec kurwy tez jest karalne

    --
    careful with that axe Eugene!

  • 93. Data: 2005-01-04 13:09:25
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    gazebo wrote:

    > uzycie przemocy wobec kurwy tez jest karalne

    No wiec wlasnie..

    O przemoc pytamy.

    Nie lubie, gdy do wlasnyc celow
    czlowiek "Falandyzuje rzeczywistosc".

    Dzis chcesz nazwac "uleganie przemocy przemoca"
    strach przed utrata pracy...
    Jutor przed glodem na przyklad....

    I obudzisz sie w sadzie, gdy wlasna zona cie o gwalt ostarzy,
    bopowie ze bala sie ze sie z nia rozwiedziesz, jak nie pojdzie
    z toba do lozka..

    Boguslaw

  • 94. Data: 2005-01-04 14:56:21
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    bo wrote:

    > Nie lubie, gdy do wlasnyc celow
    > czlowiek "Falandyzuje rzeczywistosc".
    >
    > Dzis chcesz nazwac "uleganie przemocy przemoca"

    a to juz nie do mnie tylko sedziego prowadzacego sprawe prosze kierowac

    --
    No, to będę miał nauczkę.
    -- jeden facet gdy przywiązywali go do krzesła elektrycznego

  • 95. Data: 2005-01-04 15:06:32
    Temat: Odp: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: "jabbe" <m...@w...pl>

    > przemoc to nie tylko sila fizyczna
    > --
    > careful with that axe Eugene!

    a jak się gwałci słowem ?

  • 96. Data: 2005-01-04 15:48:15
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    jabbe wrote:

    > a jak się gwałci słowem ?

    grozba, podstep

  • 97. Data: 2005-01-04 18:24:10
    Temat: Re: Odp: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Jan 2005 16:06:32 +0100, jabbe <m...@w...pl> napisał:

    > a jak si? gwa?ci s?owem ?

    Przez uszy. "Ferdydurke" nie czytałeś?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 98. Data: 2005-01-04 18:37:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Co proponujesz w zamian? Lincz na ulicy?

    Nie. Inny sposób slekcji kandydatów.
    W chwili obecnej, sędzią (adwokatem zresztą również) zostaje się będąc
    największym matołem na studiach byle miało się rodziców w "zawodzie".
    A powinni zostać najinteligentniejsi.

    Pzdr
    Leszek

  • 99. Data: 2005-01-04 23:32:38
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    gazebo wrote:

    > pomijac sam US i tryb postepowania tam obowiazujacy, to jakich zeznan?
    > zdarzenie mialo miejsce, nie znam sie na prawie (karno-skarbowym) ale
    > kto za to ponosi odpowiedzialnosc w swietle prawa? na pewno nie ty? a
    > jesli z relacji z ksiegowa wynika jej odpowiedzialnosc przed toba to
    > chyba mozesz wystapic o rekompensate w kwocie mandatu na drodze
    > postepowania cywilnego

    Odpowiadam ja, a umowa z księgową umożliwia mi uzyskanie od niej
    odszkodowania. Suma, zresztą banalnie niska, wpłynęła kilka dni po
    terminie, a sprawa zaczęła się toczyć miesiąc później.
    Mogę oczywiście sam prowadzić swoją księgowość, tylko, że wtedy byłbym
    księgowym a nie tym kim jestem (dziedzina działaności nieistotna).

    Pomijam to, że jestem pociągany do odpowiedzialności za cudze błędy - to
    w tym kraju normalne. Paranoiczne jest tak na prawdę to, że system nie
    jest zainteresowany wyjaśnieniem sprawy, tylko jej zamknięciem. To jest
    charakterystyczne: niech pan podpisze, to będzie spokój.

    pozdrawiam, Flasher
    --
    http://polbox.com/f/flasher
    Strona dla ludzi myslacych

  • 100. Data: 2005-01-04 23:38:55
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    PrzemekB wrote:

    > A co Ci groziło gdybyś nie nałgał przez urzędnikiem?

    Ależ ja nie nałgałem przed urzędnikiem. Powiedziałem, jak było, ale jego
    kompletnie nie interesowała prawda. Podał mi dwa wyjścia z sytuacji:
    mandat lub sąd. Wybrałem mandat, bo doprawdy nie mam dość zacięcia, by
    stawać w pojedynkę na wprost molocha.

    To tak, jak przy kupnie samochodu. Nikogo nie interesuje za ile go
    kupiłeś na prawdę, tylko za ile go kupiłeś "według taryfikatora
    urzędowego". To jest wartość którą musisz wpisać w zeznaniu podatkowym i
    jeszcze przypieczętować własnym podpisem, chociaż to przecież nieprawda.

    pozdrawiam, Flasher