  • 1. Data: 2004-12-30 21:47:26
    Temat: Zaprzestanie przetwarzania danych osobowych - wzor pisma
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl>

    Witam

    Ma ktos moze wzor pisma do firmy z nakazem zaprzestania przetwarzania danych
    osobowych?
    Google nic ciekawego nie znalazl.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2004-12-31 11:47:33
    Od: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Ma ktos moze wzor pisma do firmy z nakazem zaprzestania przetwarzania
    danych
    > osobowych?

    Jakbyś znalazł coś takiego to mi również przydało by się

    Pozdrawiam

    Jarosław Grolik

  • 3. Data: 2004-12-31 20:53:42
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:cr3e9n$67t$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jakbyś znalazł coś takiego to mi również przydało by się

    Poszlo na priv.

    Pozdrawiam
    Rafal