  • 1. Data: 2005-12-20 09:58:13
    Temat: Biegły sądowy
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    Witam,

    zamierzam powołać, jako oskarżony, biegłego. Jak się to robi? Dzwonie do
    gościa i mówie, że chcę go powołać czy jakoś inaczej?
    Ile bierze biegły za swoją pracę? Dużo nie będzie robił; ma obejrzeć zdjęcia
    i wydać opinię.
    Biegły informatyk powołany przez prokuraturę już wydał opinię w sprawie
    obyczajowej :-) więc muszę jakoś podwarzyć jego opinię, jako osoby
    niekompetentnej.

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2005-12-20 12:39:49
    Temat: Re: Biegły sądowy
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Biegły informatyk powołany przez prokuraturę już wydał opinię w sprawie
    > obyczajowej :-) więc muszę jakoś podwarzyć jego opinię, jako osoby

    Mozesz zaskarzyc opinie,a w sadzie skladasz wniosek o powolanie bieglego i
    Ty za niego placisz:-)

  • 3. Data: 2005-12-20 15:05:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek napisał(a):

    > zamierzam powołać, jako oskarżony, biegłego. Jak się to robi? Dzwonie do
    > gościa i mówie, że chcę go powołać czy jakoś inaczej?

    Skladasz wniosek, bieglego powoluje sad z listy bieglych.

    > Ile bierze biegły za swoją pracę? Dużo nie będzie robił; ma obejrzeć
    > zdjęcia i wydać opinię.

    Biegly z reguly bierze bardzo duzo za swoja opinie, ale i tak przewaznie
    sad mu obcina wynagrodzenie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-12-20 23:23:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Adas [a...@p...onet.pl] napisał:

    > Mozesz zaskarżyć opinie,a w sadzie składasz wniosek o powołanie
    biegłego
    > i Ty za niego płacisz:-)

    Nie do końca masz rację. On za niego zapłaci, jak sąd go skarze.
    Tymczasowo zapłaci sąd, o ile przychyli się do wniosku.

  • 5. Data: 2005-12-20 23:30:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Tymczasowo zapłaci sąd, o ile przychyli się do wniosku.

    E tam. Biegły jest z reguły na samym końcu łańcuszka pokarmowego.

    M.

  • 6. Data: 2005-12-21 11:46:32
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    > biegłego
    >
    > Nie do końca masz rację. On za niego zapłaci, jak sąd go skarze.
    > Tymczasowo zapłaci sąd, o ile przychyli się do wniosku.

    Moze inaczej.Na cywilnej jesli on chce cos udowodnic poprzez bieglego to sad
    od razu nakazuje zaplacic za bieglego w terminie 7dni.nie wiem jak jest na
    karnej, a nie doczytalem sie jaka to sprawa.no ale jak prokutarura czyli
    karna to mozliwe ze sie bronic ma prawo i o bieglego wystapic i nie placic.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-12-21 12:13:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Adas [a...@p...onet.pl] napisał:

> [...]
    jak
    > jest na karnej, a nie doczytalem sie jaka to sprawa.

    No właśnie karna.