  • 1. Data: 2005-12-20 09:25:40
    Temat: Roznica cen w umowach kupna
    Od: "..:nobody:.." <b...@b...pl>

    Znajomy kupuje mieszkanie (nowe, od firmy ktora je zbudowala); sprzedajacy
    zaproponowal mu, ze cena widniejaca na umowie sprzedazy ktora trafi do
    prawnika, bedzie nizsza od ceny widniejacej na umowie miedzy sprzedawca i
    kupujacym.
    (w przedstawionym przez niego swietle, korzysc jest tylko dla nabywajacego,
    gdyz chodzi tylko o zmniejszenie oplaty dla prawnika, ktory pobiera prowizje
    od wartosci mieszkania)
    Czy tak jest w rzeczywistosci, czy zachodzi tu jakis przekret ktorego nie
    jest swiadomy?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-12-20 13:55:07
    Temat: Re: Roznica cen w umowach kupna
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    ..:nobody:.. napisał(a):
    > Czy tak jest w rzeczywistosci, czy zachodzi tu jakis przekret ktorego nie
    > jest swiadomy?

    Pomyśl co będzie w razie jakichkolwiek problemów z mieszkaniem i jak
    wtedy wykaże, że zapłacił więcej...

    KG

  • 3. Data: 2005-12-20 19:54:01
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik ..:nobody:.. napisał:

> [...]
    > od wartosci mieszkania)
    > Czy tak jest w rzeczywistosci, czy zachodzi tu jakis przekret ktorego nie

    Mieszkanie to nie bulki, ktore kupujesz codziennie... W razie
    jakiegokolwiek potkniecia, czegokolwiek nieprzewidzianego (a wszystkiego
    nie przewidzisz, wierz mi) masz problem.

    pzdr