  • 1. Data: 2005-12-20 10:03:39
    Temat: Sądy polubowne - gdzie są
    Od: "Ryszard Kłobucki" <d...@d...home.pl>

    Witam wszystkich!
    Mam pytanie - gdzie znajdują się adresy sądów polubownych.
    Sąd Okręgowy w...... (powództwo moje) skierował sprawię do sądu
    polubownego co to jest i gdzie go szukać.
    Pozdr. j.w

  • 2. Data: 2005-12-20 13:56:25
    Temat: Re: Sądy polubowne - gdzie są
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Ryszard Kłobucki napisał(a):
    > Mam pytanie - gdzie znajdują się adresy sądów polubownych.
    > Sąd Okręgowy w...... (powództwo moje) skierował sprawię do sądu
    > polubownego co to jest i gdzie go szukać.

    sąd skierował? do sądu polubownego? nie do mediacji?
    niemożliwe
    nie wiem o co sprawa, ale żeby rozpoznawał ją sąd polubowny musiałeś
    podpisać zgodę na taki sąd (zapis)

    KG