  • 1. Data: 2005-12-20 09:05:21
    Temat: umowa slowna (deklaracja) - jaka moc prawna ?
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    Witam !

    Kupilem mieszkanie i w SM podpisalem oswiadczenie ze ureguluje ogrzewanie za
    poprzedniego wlasciciela. Wymog byl formalny poniewaz bez tego bysmy nic nie
    zalatwili, bylo przed sezonem grzewczym i nie mozna bylo tego rozliczyc.

    Jednoczesnie byly wlasciciel zobowiazal sie przy mojej narzeczonej i pani ze
    spoldzielni, ze jak przyjdzie rozliczenie to mam sie z nim skontaktowac w
    celu uregulowania. A rachunek przyszedl wysoki, a do tego podnioslo mi to
    znacznie zaliczke na nastepny rok.

    Niestety byly wlasciciel unika kontaktu, biuro nieruchomosci chco chetne do
    pomocy uwaza ze nie jest w stanie nic zalatwic ...

    Co moge ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-20 10:42:27
    Temat: Re: umowa slowna (deklaracja) - jaka moc prawna ?
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witam

    a na pismie masz ze bedzie placic?

    alojzy

  • 3. Data: 2005-12-20 11:05:59
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    ???

    czytaj temat alojz ...

  • 4. Data: 2005-12-20 14:40:45
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witaj daerk arek jarek

    ustnie to sie moze a narzeczona to nie dwie postronne osoby
    a na pismie jak nie ma to do sadu
    a tam nie wygra bo mu powiedza a na pismie ma?

    alojzy

  • 5. Data: 2005-12-20 15:01:09
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    sorry, ale pracownica SM i narzeczona to 2 postronne osoby, bo kto mi
    udowodni ze to moja narzeczona ?

  • 6. Data: 2005-12-20 15:08:14
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    ta a co powie pracownica?
    najpewniej ze nie pamieta
    a narzeczona zapytana o stopien pokrewienstwa powie ze cie widzi 1 raz?

    alojzy

  • 7. Data: 2005-12-20 16:34:24
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    Darek wrote:
    [...]
    > Niestety byly wlasciciel unika kontaktu,
    Możesz spotkać sie w końcu z tym kolesiem i powiedzieć mu o swoich
    problemach. Ale osobiście i w 4 oczy. Ludzie nie zdają sobie sprawy, że w
    kazdej sprawie mozna sie dogadać.

    --
    pzdr
    Agryppa

    Cyfrowy klucz publiczny / Digital public key
    http://agrypa1.atspace.com/klucze/agrypa_onet-public
    .asc