  • 1. Data: 2005-12-20 09:03:39
    Temat: Zameldowane osoby w moim domu
    Od: "Tomasz" <s...@r...pl>

    Kupiliśmy dom ze świadomością, że jest tam zameldowany były mąż
    właścicielki i jej dzieci (uruchomiona została procedura kilka miesięcy temu
    o wymeldowanie z urzędu).
    Dziś żona była w UM zapytać ile osób jest zameldowanych w naszym domu.
    Wredna urzędniczka powiedziała, że może tylko powiedzieć ile osób jest
    zameldowanych, ale nie poda nazwisk :-)
    Łącznie 8 osób :)

    Czy naprawdę nie mam prawa wiedzieć kto u mnie "mieszka"?

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2005-12-20 11:39:15
    Temat: Re: Zameldowane osoby w moim domu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Łącznie 8 osób :)
    > Czy naprawdę nie mam prawa wiedzieć kto u mnie "mieszka"?

    Jak rozumiem mieszka faktycznie mniej? No to skoro urzędniczka jest
    taka "cwana" to na piśmie ją powiadom, ze faktycznie mieszka tylko
    trzy (nie pisz które) i poucz ja tym pismem, że powziąwszy wiadomość o
    tej nieprawidłowości ma ustawowy obowiązek wszczęcia stosownej
    procedury. A Ty, jak Ci powie kto jest zameldowany, to ewentualnie
    możesz jej powiedzieć, które osoby spośród tych zameldowanych
    faktycznie mieszkają :-). Poza tym jako strona postępowania będziesz
    mieć wgląd w akta, a tam będzie napisane kto jest zameldowany.