  • 21. Data: 2012-09-25 18:19:43
    Temat: Re: Bezprawie polskie
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Ula" <a...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:5061d208@news.home.net.pl...
    >A tak,
    >

    > chyba rzeczywiście nie jeździsz po Polsce,
    > bo mnie jakoś rzucają się w oczy prace,
    > które prowadzi się właściwie wszędzie!
    >
    > Tak z 10-12 lat temu ze Szczecina do Krakowa
    > jechało się minimum 9 godzin. Teraz można
    > tę trasę zrobić w 6,5-7. To chyba o czymś świadczy.
    > A robota na odcinkach, które nie są jeszcze dwupasmowe,
    > chociaż wyremontowane wrze! I to nie na długości
    > 2, 3 km. a raczej ponad 100 z 200, które zostały.

    Mnie się natomiast rzuca w oczy zrujnowany kraj, zaorany, rozkradziony, a gdzie
    niegdzie rozkopane, nieukończone budowy. A takich ulic, jest w Polsce 90%
    http://www.youtube.com/watch?v=n33TCutOUrw&list=UUtC
    EqzwCkv3CnEfQ1X1B_5w&index=32&feature=plcp
    http://www.youtube.com/watch?v=CQazVUzpOP0&list=UUtC
    EqzwCkv3CnEfQ1X1B_5w&index=14&feature=plcp

    A tak reszta zrabowanego przez bandę okrągłostołową kraju...
    http://www.youtube.com/watch?v=ggz_O9FCuqQ&list=UUtC
    EqzwCkv3CnEfQ1X1B_5w&index=5&feature=plcp

  • 22. Data: 2012-09-25 23:05:24
    Od: "Ula" <a...@f...pl>

    > Mnie się natomiast rzuca w oczy zrujnowany kraj, zaorany, rozkradziony, a
    > gdzie niegdzie rozkopane, nieukończone budowy. A takich ulic, jest w
    > Polsce 90%

    Gówno prawda.

    BTW: Byłem ze dwa lata temu w Świdnicy. Także na Rynku.
    I bardzo mi się podobało. Praca wrzała jak w ulu.

    Ula

  • 23. Data: 2012-09-26 00:07:00
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Gówno prawda.
    >
    > BTW: Byłem ze dwa lata temu w Świdnicy. Także na Rynku.
    > I bardzo mi się podobało. Praca wrzała jak w ulu.
    >
    > Ula

    Jaja se chyba robisz. U mnie na osiedlu Słowiańskim domków jednorodzinnych, jak
    istnieje one ponad 20 lat, tak do dzisiaj nie ma chodników i końcowej warstwy
    asfaltu na ulicach..., krawężniki zrypane już całkowicie... I nic nie wskazuje
    na to, że za tego życia będę przyzwoicie mieszkał... A trzeba powiedzieć, że
    mieszka na nim były wieloletni prezydent Świdnicy i były poseł z SLD Adam
    Markiewicz...

    Jedyne co zrobiono, to po 60 latach wieżę ratuszową odbudowano
    http://www.youtube.com/watch?v=8WPwKZWx97E, żeby Niemcy mieli do czego wrócić,
    no i plac pod katedrą zalali granitem i betonem, żeby pod pomnik JPII było
    przygotowane... Zresztą, kler tylko zagarnia w Świdnicy majątki
    http://www.youtube.com/watch?v=ZxrfXv9GZhM
    http://www.youtube.com/watch?v=I62lgIML5DA
    http://www.youtube.com/watch?v=6dvfJbjHM0c
    http://www.youtube.com/watch?v=7Ej3yGV3O7s

    boukun

  • 24. Data: 2012-09-26 11:27:11
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 25 Sep 2012 13:05:05 +0200, boukun napisał(a):

    > Taki bandytyzm tylko w Polsce. W Niemczech na przykład możesz wyrejestrować
    > samochód i nie płacisz od tego momentu ani podatku (tam jest drobny roczny
    > podatek rejestracyjny), ani ubezpieczenia...

    Ale nie jestesmy w niemczech tylko w Polsce, wiec obowiazuje nas polskie
    prawo.

    > Jak to jest, że ponoć przegląd techniczny też jest obowiązkowy i ponoć ma się
    > obowiązek go płacić nieprzerwanie, ale jak ktoś go nie zrobi po wygaśnięciu
    > ostatniej ważności, to nikt nie zmusza właściciela do zapłaty zaległych opłat?
    > Płaci się dopiero od dnia ponownego przeglądu.

    Bo nie masz obowiazku miec ciaglosaci przegladu, jedynie ciaglasc OC, tyle
    ze bez waznego przegladu nie wolno ci wyjechac na ulice - w razie kontroli
    moze skonczyc sie odholowaniem samochodu, a jakbys przypadkiem spowodowal
    wypadek bez waznego przegladu to masz grubo posprzatane.

  • 25. Data: 2012-09-26 11:37:28
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 25 Sep 2012 12:31:01 +0200, SQLwiel napisał(a):

    > Ależ to właśnie jest bezprawie i to do potęgi!

    Nie, to jest prawo. Morzesz narzekac ze prawo jest zle, albo mozesz zmienic
    kraj zamieszkania, albo dostac sie do sejmu i zmienic prawo.
    Bo poki co - takie jest prawo.

    > Po pierwsze - sam "obowiązek płacenia ubezpieczenia" jest bezprawiem.
    > Ubezpieczenie ma być dobrowolne.

    Przeciez jest dobrowolne. Sam decydujesz czy chcesz miec samochod czy nie

    > Albo godzę się ponosić odpowiedzialność, albo się ubezpieczam.

    Albo chcesz miec samochod, ze wszystkimi tego konsekwencjami, albo jezdzisz
    komunikacja publiczna. Posiadanie samochodu nie jest obowiazkowe

    > Po drugie - jakim cudem (jakim prawem?) obowiązkowe ubezpieczenie ma
    > nadal obowiązywać, skoro zniknął przedmiot ubezpieczenia? Samochód
    > ukradli, spalił się, został rozkręcony na części - nieważne.

    To wtedy zglaszasz to w wydziale komunikacji, domunetujesz stosownymi
    dokumentami, informujesz ubezpieczyciela i przestajesz placic. Proste. I
    dziala.

  • 26. Data: 2012-09-26 11:38:48
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-26 11:27, Mark pisze:

> [...]
    > moze skonczyc sie odholowaniem samochodu, a jakbys przypadkiem spowodowal
    > wypadek bez waznego przegladu to masz grubo posprzatane.

    A na co w takim razie bierze kasę UFG? Bo myślałem, że właśnie na to...
    Czyli kolejny kamyczek na "pomnik bezprawia" :)

    Wnioskuję o zamknięcie grupy pl.*.prawo jako bezprzedmiotowej :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 27. Data: 2012-09-26 12:04:28
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-26 11:37, Mark pisze:

    > Nie, to jest prawo. Morzesz narzekac ze prawo jest zle, albo mozesz zmienic
    > kraj zamieszkania, albo dostac sie do sejmu i zmienic prawo.
    > Bo poki co - takie jest prawo.

    -> "Możesz". ;)

    Wybacz, ale nadal będę to nazywał bezprawiem.
    Istnieje prawo naturalne. W tym m. in. prawo własności, prawo do obrony.
    np.: http://www.wosna5.pl/prawo_naturalne_a_prawo_stanowi
    one

    Jakim prawem (naturalnym!) jakaś grupa, która niegodziwymi metodami
    zyskała władzę na tym terytorium może mi nakazać "weź karabin i idź
    zabijać, albo daj się zabić (w Afganistanie czy Wietnamie), bo my mamy w
    tym swój interes"?

    > Przeciez jest dobrowolne. Sam decydujesz czy chcesz miec samochod czy nie

    Ale jakim prawem (naturalnym!) państwo przykleja mi do "nabycia
    przedmiotu codziennego użytku" obowiązki płacenia komuś-tam-czegoś-tam?
    To jest bezprawiem. Dalej nie rozwijam, bo ten przykład wystarczy.

    Piszesz, że mogę dostać się do sejmu i zmienić prawo. Nie tylko. Mogę
    również sqrwionego parlamentarzystę powiesić na latarni w ramach
    obywatelskiego sprzeciwu.

    Piszesz "możesz wyjechać".
    To prawda. Teoretycznie mogę.
    Jednak (jak już kiedyś pisałem) - dopóki kilka osób (tak się składa, że
    starszych ode mnie) do śmierci będzie liczyło na moja pomoc i opiekę, to
    nie wyjadę. I "oni" to wiedzą i bezwzględnie wykorzystują.

    Tylko powieszenie paru #$&@ na latarniach powstrzyma pazerność pozostałych.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 28. Data: 2012-09-26 12:10:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-26 11:38, SQLwiel pisze:

    > A na co w takim razie bierze kasę UFG? Bo myślałem, że właśnie na to...
    > Czyli kolejny kamyczek na "pomnik bezprawia" :)

    UFG nie jest ubezpieczeniem dla nieubezpieczonych kierowców.

    Nie ma żadnych powodów by nie ściągnął wypłaconej poszkodowanemu
    należności ze sprawcy który nie posiadał ważnego ubezpieczenia OC.

    W przypadku gdy sprawca miał ubezpieczenie a nie miał ważnego przeglądu
    to jeżeli ubezpieczyciel dojdzie do wniosku iż właśnie stan samochodu
    przyczynił się do wypadku też będzie ścigał sprawcę - tutaj UFG nic do
    sprawy.

    --
    spp

  • 29. Data: 2012-09-26 12:56:16
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-26 12:10, spp pisze:

> [...]
    > to jeżeli ubezpieczyciel dojdzie do wniosku iż właśnie stan samochodu
    > przyczynił się do wypadku też będzie ścigał sprawcę - tutaj UFG nic do

    Czy my tu nadal o jakimś "prawie" rozmawiamy?

    Doszedłem do wniosku, że Tusek mi jest winien 20k na łeb każdego członka
    mojej rodziny.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 30. Data: 2012-09-26 13:07:30
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, to jest prawo. Morzesz narzekac ze prawo jest zle, albo mozesz zmienic
    > kraj zamieszkania, albo dostac sie do sejmu i zmienic prawo.
    > Bo poki co - takie jest prawo.

    To jest bezprawie, tu są złamane prawa człowieka...

    > Przeciez jest dobrowolne. Sam decydujesz czy chcesz miec samochod czy nie

    Co za idiotyzm. A dlaczego nie można mieć samochodu bez ubezpieczenia? To jest
    bandyckie prawo...

    > Albo chcesz miec samochod, ze wszystkimi tego konsekwencjami, albo jezdzisz
    > komunikacja publiczna. Posiadanie samochodu nie jest obowiazkowe

    Bandytyzm, możliwy tylko w zniewolonej Polsce...

    boukun