eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › "Będą ograniczenia w ehandlu"
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2010-04-22 13:55:45
    Temat: "Będą ograniczenia w ehandlu"
    Od: scream <n...@p...pl>

    Jak donosi dzisiejsza Rzepa:

    "Już niedługo czekają nas zmiany zasad w prowadzeniu e-handlu. (...)
    Komisja Europejska zgodziła się na nowe regulacje (...) Głównym punktem
    nowych regulacji jest wprowadzenie zasady, że producenci mogą decydować,
    gdzie sprzedawane są ich produkty. Komisja wprowadza jednak zasadę, że
    prawo ma zastosowanie jedynie, gdy producent lub dystrybutor mają
    maksymalnie 30 proc. udziałów w rynku, na którym działają. O zmianę zasad
    handlu w sieci walczyli głównie producenci markowej odzieży i butów (np.
    Nike) oraz koncerny marek luksusowych LVMH i PPR. Nie zgadzały się one na
    swobodne odsprzedawanie ich produktów"

    Jak należy to rozumieć?
    Czy każda firma posiadająca zarejestrowaną markę/znak towarowy a
    jednocześnie mająca mniej niż 30% rynku w swoim segmencie będzie mogła
    dowolnie decydować w których sklepach są ich produkty a w których nie? Ten
    news brzmi jakby spóźnili się z nim o 21 dni... Zgroza.

    --
    best regards,
    scream
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.


  • 2. Data: 2010-04-22 16:02:41
    Temat: Re: "Będą ograniczenia w ehandlu"
    Od: "gerger" <g...@g...pl>

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:hyu0w2ys9rfc$.1apj5k3duwsv4$.dlg@40tude.net...
    > Jak donosi dzisiejsza Rzepa:
    >
    > "Już niedługo czekają nas zmiany zasad w prowadzeniu e-handlu. (...)
    > Komisja Europejska zgodziła się na nowe regulacje (...) Głównym punktem
    > nowych regulacji jest wprowadzenie zasady, że producenci mogą decydować,
    > gdzie sprzedawane są ich produkty. Komisja wprowadza jednak zasadę, że
    > prawo ma zastosowanie jedynie, gdy producent lub dystrybutor mają
    > maksymalnie 30 proc. udziałów w rynku, na którym działają. O zmianę zasad
    > handlu w sieci walczyli głównie producenci markowej odzieży i butów (np.
    > Nike) oraz koncerny marek luksusowych LVMH i PPR. Nie zgadzały się one na
    > swobodne odsprzedawanie ich produktów"
    >
    > Jak należy to rozumieć?
    > Czy każda firma posiadająca zarejestrowaną markę/znak towarowy a
    > jednocześnie mająca mniej niż 30% rynku w swoim segmencie będzie mogła
    > dowolnie decydować w których sklepach są ich produkty a w których nie? Ten
    > news brzmi jakby spóźnili się z nim o 21 dni... Zgroza.
    >
    > --
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Nie mam po prostu słów co wielkie firmy zaczynają już robić. Niebawem nie
    będzie liczył się rząd, prezydent. Będą liczyły się tylko firmy i one będą
    stanowiły prawo.



  • 3. Data: 2010-04-22 16:32:21
    Temat: Re: "B?d? ograniczenia w ehandlu"
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    gerger napisal:
    > Nie mam po prostu s??w co wielkie firmy zaczynaj? ju? robi?. Niebawem nie
    > b?dzie liczy? si? rz?d, prezydent. B?d? liczy?y si? tylko firmy i one b?d?
    > stanowi?y prawo.

    A nie one stanowią? Kto kreuje parlamentarzystów i napędza lobbystów?
    Obecna 'demokracja' jest tylko fasadą oligarchicznego systemu plebiscytowego.
    Poczytaj sobie w wolnej chwili Dicka np. 'Słoneczną loterię'. Gość miał
    intuicję...

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek


  • 4. Data: 2010-04-22 16:37:43
    Temat: Re: "Będą ograniczenia w ehandlu"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gerger pisze:
    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > news:hyu0w2ys9rfc$.1apj5k3duwsv4$.dlg@40tude.net...
    >> Jak donosi dzisiejsza Rzepa:
    >>
    >> "Już niedługo czekają nas zmiany zasad w prowadzeniu e-handlu. (...)
    >> Komisja Europejska zgodziła się na nowe regulacje (...) Głównym punktem
    >> nowych regulacji jest wprowadzenie zasady, że producenci mogą decydować,
    >> gdzie sprzedawane są ich produkty. Komisja wprowadza jednak zasadę, że
    >> prawo ma zastosowanie jedynie, gdy producent lub dystrybutor mają
    >> maksymalnie 30 proc. udziałów w rynku, na którym działają. O zmianę zasad
    >> handlu w sieci walczyli głównie producenci markowej odzieży i butów (np.
    >> Nike) oraz koncerny marek luksusowych LVMH i PPR. Nie zgadzały się one na
    >> swobodne odsprzedawanie ich produktów"
    >>
    >> Jak należy to rozumieć?
    >> Czy każda firma posiadająca zarejestrowaną markę/znak towarowy a
    >> jednocześnie mająca mniej niż 30% rynku w swoim segmencie będzie mogła
    >> dowolnie decydować w których sklepach są ich produkty a w których nie? Ten
    >> news brzmi jakby spóźnili się z nim o 21 dni... Zgroza.
    >>
    >> --
    >> best regards,
    >> scream
    >> Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.
    >
    > Nie mam po prostu słów co wielkie firmy zaczynają już robić. Niebawem nie
    > będzie liczył się rząd, prezydent. Będą liczyły się tylko firmy i one będą
    > stanowiły prawo.


    Rozwiązaniem jednak nie jest "likwidacja złych firm", tylko
    likwidacja Brukseli. Bardzo proszę o kanalizowanie swojej złości w
    dobrym kierunku.

    --
    Liwiusz


  • 5. Data: 2010-04-22 17:04:17
    Temat: Re: "Będą ograniczenia w ehandlu"
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 18:37:43 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Rozwiązaniem jednak nie jest "likwidacja złych firm", tylko
    > likwidacja Brukseli. Bardzo proszę o kanalizowanie swojej złości w
    > dobrym kierunku.

    Dokładnie. Nawet w radosnych czasach PRL nie było tylu bzdurnych zakazów,
    nakazów i przepisów co teraz. Zajmują się sprawami życia i śmierci typu
    "czy burak to owoc czy warzywo, i czy da się z niego zrobić wódkę", zamiast
    zająć się czymś pożytecznym albo chociaż nie utrudniać życia normalnym
    ludziom.

    --
    best regards,
    scream
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.


  • 6. Data: 2010-04-22 17:10:16
    Temat: Re: "Będą ograniczenia w ehandlu"
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 22 Kwi, 15:55, scream <n...@p...pl> wrote:
    > Jak donosi dzisiejsza Rzepa:
    >
    > "Już niedługo czekają nas zmiany zasad w prowadzeniu e-handlu. (...)
    > Komisja Europejska zgodziła się na nowe regulacje (...) Głównym punktem
    > nowych regulacji jest wprowadzenie zasady, że producenci mogą decydować,
    > gdzie sprzedawane są ich produkty. Komisja wprowadza jednak zasadę, że
    > prawo ma zastosowanie jedynie, gdy producent lub dystrybutor mają
    > maksymalnie 30 proc. udziałów w rynku, na którym działają. O zmianę zasad
    > handlu w sieci walczyli głównie producenci markowej odzieży i butów (np.
    > Nike) oraz koncerny marek luksusowych LVMH i PPR. Nie zgadzały się one na
    > swobodne odsprzedawanie ich produktów"
    >
    > Jak należy to rozumieć?
    > Czy każda firma posiadająca zarejestrowaną markę/znak towarowy a
    > jednocześnie mająca mniej niż 30% rynku w swoim segmencie będzie mogła
    > dowolnie decydować w których sklepach są ich produkty a w których nie? Ten
    > news brzmi jakby spóźnili się z nim o 21 dni... Zgroza.
    >
    > --
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Ze producnci Najkow beda mogli decydowac ze "polaczki" nie kupia
    tanszych butow ich marki w sklepie interetowym w anglii.


  • 7. Data: 2010-04-22 19:43:49
    Temat: Re: "Będą ograniczenia w ehandlu"
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > Dokładnie. Nawet w radosnych czasach PRL nie było tylu bzdurnych zakazów,
    > nakazów i przepisów co teraz. Zajmują się sprawami życia i śmierci typu
    > "czy burak to owoc czy warzywo, i czy da się z niego zrobić wódkę", zamiast
    > zająć się czymś pożytecznym albo chociaż nie utrudniać życia normalnym
    > ludziom.

    <speech mode="lewactwo" generator="agitacja" inspiration="michnikowszczyzna">
    Jesteś nienawistnikiem i radykałem niedającym urzeczywistnić się wielkiemu
    dziełu jakim jest zjednoczenie kontynentu i wspólne dzieło socjalne w trosce o
    lud połykający papkę medialną miast i wsi.
    </speech>

    mi

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 8. Data: 2010-04-22 19:52:10
    Temat: Re: "Będą ograniczenia w ehandlu"
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 22 Kwi, 19:10, SzalonyKapelusznik

    > Ze producnci Najkow beda mogli decydowac ze "polaczki" nie kupia
    > tanszych butow ich marki w sklepie interetowym w anglii.

    i podobnie np. producent Windowsow Home Edition chce zakazywac
    uzywania ich w dzialalnosci gospodarczej...

    zapewne w nastepnym etape producenci samochodow stworza modele w
    wersji home i pro - te pro to np. to samo co home + hak holowniczy,
    cena razy 2, ale bedzie mozna uzywac w celach zarobkowych ;)

    WS


  • 9. Data: 2010-04-22 20:21:05
    Temat: Re: "Będą ograniczenia w ehandlu"
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 12:52:10 -0700 (PDT), WS napisał(a):

    > i podobnie np. producent Windowsow Home Edition chce zakazywac
    > uzywania ich w dzialalnosci gospodarczej...

    Nie pisz bzdur.

    --
    best regards,
    scream
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.


  • 10. Data: 2010-04-22 21:01:55
    Temat: Re: "Będą ograniczenia w ehandlu"
    Od: "fashioncorner" <s...@s...fashioncorner.pl>



    --
    --
    Pozdrawiam

    Urszula Urbanowicz - Fashion Corner
    http://fashioncorner.pl


    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:hyu0w2ys9rfc$.1apj5k3duwsv4$.dlg@40tude.net...
    > Jak donosi dzisiejsza Rzepa:
    >
    > "Już niedługo czekają nas zmiany zasad w prowadzeniu e-handlu. (...)
    > Komisja Europejska zgodziła się na nowe regulacje (...) Głównym punktem
    > nowych regulacji jest wprowadzenie zasady, że producenci mogą decydować,
    > gdzie sprzedawane są ich produkty. Komisja wprowadza jednak zasadę, że
    > prawo ma zastosowanie jedynie, gdy producent lub dystrybutor mają
    > maksymalnie 30 proc. udziałów w rynku, na którym działają. O zmianę zasad
    > handlu w sieci walczyli głównie producenci markowej odzieży i butów (np.
    > Nike) oraz koncerny marek luksusowych LVMH i PPR. Nie zgadzały się one na
    > swobodne odsprzedawanie ich produktów"
    >
    > Jak należy to rozumieć?
    > Czy każda firma posiadająca zarejestrowaną markę/znak towarowy a
    > jednocześnie mająca mniej niż 30% rynku w swoim segmencie będzie mogła
    > dowolnie decydować w których sklepach są ich produkty a w których nie? Ten
    > news brzmi jakby spóźnili się z nim o 21 dni... Zgroza.
    >
    To nie tak.
    Każda z wymienionych firm nie będzie mogła zabronić swoim
    dystrybutorom sprzedaży w internecie. A tak było dotychczas.
    Jednak tacy dystrybutorzy nie będą mogli sprzedawać tylko tam.
    A dystrybutorów to te firmy wybierają sobie "od zawsze".
    To, co dobre, to fakt, że te regulacje zabronią odgórnego
    narzucania cen.

    --
    pozdrawiam
    Jacek
    http://fashioncorner.pl



strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1