  • 1. Data: 2010-04-22 12:36:58
    Temat: Kodeks pracy , urlop ojcowski
    Od: "jz" <q...@m...pl>

    Witam,
    Cytat z kodeksu pracy:
    "§ 1. Pracownik-ojciec wychowujący dziecko ma prawo do urlopu ojcowskiego w
    wymiarze 2 tygodni, nie dłużej jednak niż do ukończenia przez dziecko 12
    miesiąca życia."
    Moje pytanie, co to znaczy 2 tygodnie? 10 dni roboczych czy 14 dni
    roboczych?
    pzdr.

  • 2. Data: 2010-04-22 12:51:38
    Temat: Re: Kodeks pracy , urlop ojcowski
    Od: "jz" <q...@m...pl>

    znalazlem sobie , to oto:
    "Art. 1831.§ 1. Przy udzielaniu urlopu macierzyńskiego i urlopu na warunkach
    urlopu macierzyńskiego tydzień urlopu odpowiada 7 dniom kalendarzowym."
    Po co tak komplikowac akty prawne to nie wiem.
    Co z ludzmi ktorzy pracuja w trybach zmianowych, 12 na 24 itp. :/

  • 3. Data: 2010-04-22 15:07:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jz wrote:
> [...]
    > miesiąca życia."
    > Moje pytanie, co to znaczy 2 tygodnie? 10 dni roboczych czy 14 dni

    2 tygodnie kalendarzowe