eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Będą ograniczenia w ehandlu" › Re: "Będą ograniczenia w ehandlu"
  • From: "fashioncorner" <s...@s...fashioncorner.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <hyu0w2ys9rfc$.1apj5k3duwsv4$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: "Będą ograniczenia w ehandlu"
    Date: Thu, 22 Apr 2010 23:01:55 +0200
    Lines: 45
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    NNTP-Posting-Host: 89.229.101.138
    Message-ID: <4bd0b942$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1271970114 89.229.101.138 (22 Apr 2010 23:01:54 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: s...@f...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:636856
    [ ukryj nagłówki ]



    --
    --
    Pozdrawiam

    Urszula Urbanowicz - Fashion Corner
    http://fashioncorner.pl


    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:hyu0w2ys9rfc$.1apj5k3duwsv4$.dlg@40tude.net...
    > Jak donosi dzisiejsza Rzepa:
    >
    > "Już niedługo czekają nas zmiany zasad w prowadzeniu e-handlu. (...)
    > Komisja Europejska zgodziła się na nowe regulacje (...) Głównym punktem
    > nowych regulacji jest wprowadzenie zasady, że producenci mogą decydować,
    > gdzie sprzedawane są ich produkty. Komisja wprowadza jednak zasadę, że
    > prawo ma zastosowanie jedynie, gdy producent lub dystrybutor mają
    > maksymalnie 30 proc. udziałów w rynku, na którym działają. O zmianę zasad
    > handlu w sieci walczyli głównie producenci markowej odzieży i butów (np.
    > Nike) oraz koncerny marek luksusowych LVMH i PPR. Nie zgadzały się one na
    > swobodne odsprzedawanie ich produktów"
    >
    > Jak należy to rozumieć?
    > Czy każda firma posiadająca zarejestrowaną markę/znak towarowy a
    > jednocześnie mająca mniej niż 30% rynku w swoim segmencie będzie mogła
    > dowolnie decydować w których sklepach są ich produkty a w których nie? Ten
    > news brzmi jakby spóźnili się z nim o 21 dni... Zgroza.
    >
    To nie tak.
    Każda z wymienionych firm nie będzie mogła zabronić swoim
    dystrybutorom sprzedaży w internecie. A tak było dotychczas.
    Jednak tacy dystrybutorzy nie będą mogli sprzedawać tylko tam.
    A dystrybutorów to te firmy wybierają sobie "od zawsze".
    To, co dobre, to fakt, że te regulacje zabronią odgórnego
    narzucania cen.

    --
    pozdrawiam
    Jacek
    http://fashioncorner.pl



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1