  • 1. Data: 2002-02-15 08:39:59
    Temat: Bankructwo Firmy
    Od: "Jontek" <r...@i...net.pl>

    Witam,
    Czy wiecie gdzie mozna dowiedziec sie czy dana firma zlozyla wniosek o
    bankructwo ? Czy jest gdzies strona www lub jaka agencja moze podac mi takie
    dane.

  • 2. Data: 2002-02-15 08:47:30
    Temat: Re: Bankructwo Firmy
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 15 Feb 2002, Jontek wrote:

    > Witam,
    > Czy wiecie gdzie mozna dowiedziec sie czy dana firma zlozyla wniosek o
    > bankructwo ?

    Chyba o upadłość?

    > Czy jest gdzies strona www lub jaka agencja moze podac mi takie
    > dane.

    Jeśli już ogłoszono upadłość, to sąd musi to podać do wiadomości w
    Monitorze Sądowym i Gospodarczym oraz prasie lokalnej. Obwieszczenie o
    toczącym się postępowaniu również powinno zostać wywieszone w lokalu sądu
    (obowiązuje jawność listy wierzytelności).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-15 18:22:14
    Od: "Valentino" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

> [...]
    > "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.
    > We're English, and the English are best at everything." [W. Golding,

    zobacz www.dlug.com.pl
    www.e-dlugi.pl
    a najlepiej www.portal-bankrut.pl
    www.prawo.fri.pl - tu powinny byc jakiies linki
    VALENTINO

  • 4. Data: 2002-02-15 19:34:01
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 15 Feb 2002, Valentino wrote:

    > zobacz www.dlug.com.pl
    > www.e-dlugi.pl
    > a najlepiej www.portal-bankrut.pl
    > www.prawo.fri.pl - tu powinny byc jakiies linki

    A wiesz że umieszczanie takich list na WWW jest naruszeniem dóbr
    osobistych dłużników? Pomijając już pogwałcenie przepisów ustawy o
    ochronie danych osobowych (wątpię aby umieszczeni zgodzili się na ich
    przetwarzanie).

  • 5. Data: 2002-02-15 22:54:37
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    O ile dobrze pamietam, to takie informacje drukuje Rzepa - nie wiem
    tylko, czy we wszystkich wydaniach, czy tylko w Dobrej Firmie.
    --------
    Graszka

  • 6. Data: 2002-02-16 16:11:53
    Od: "remton" <r...@b...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Pomijając już pogwałcenie przepisów ustawy o
    > ochronie danych osobowych (wątpię aby umieszczeni zgodzili się na ich
    > przetwarzanie).

    przetwarznie danch przedsiębiorców,o ile dotyczy inf.związanych z jego
    działalnolnością -art40 ustawy nie znajduje zastosowania.
    remton

  • 7. Data: 2002-02-16 17:00:35
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sat, 16 Feb 2002, remton wrote:

    > przetwarznie danch przedsiębiorców,o ile dotyczy inf.zwišzanych z jego
    > działalnolnoœciš -art40 ustawy nie znajduje zastosowania.

    Na pewno chodzi o art. 40 ustawy o ochronie danych osobowych? Poza tym w
    tej ustawie nie ma nawet słowa "przedsiębiorca".

  • 8. Data: 2002-02-16 17:47:29
    Od: "remton" <r...@b...pl>

    > Na pewno chodzi o art. 40 ustawy o ochronie danych osobowych? Poza tym w
    > tej ustawie nie ma nawet słowa "przedsiębiorca".
    >
    > -- Użyłem slownictwo z pisma BGIODO-które wypowiada się w przedmiotowej
    sprawie.
    remton.