  • 1. Data: 2002-02-15 08:35:05
    Temat: Dzienniki Ustaw
    Od: Skonec <s...@o...pl>

    Czy mogę gdzieś znaleźć stare dzienniki ustaw w Internecie.?

    Mam Lex Polonica Prima, ale tam też nie mogę znaleźć, szukałem w
    siecie ale to nie na moje zdolności.

    Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2002-02-15 08:42:33
    Temat: Re: Dzienniki Ustaw
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    www.sejm.gov.pl

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-15 09:31:42
    Od: "Luk" <b...@p...wp.pl>

    http://www.abc.com.pl/serwis/publik.htm

    --