  • 11. Data: 2006-07-28 12:27:52
    Temat: Re: Bankowy Tytuł Egzekucyjny - blad w dacie?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    PK <p...@f...onet.pl> naskrobał/a w
    news:ead01u$nf5$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Zauwazylem ze w zawiadomieniach o wszczeciu egzekucji i zajeciu
    > pensji jest stwierdzenie ze zajecie to jest na podstawie "tytułu
    > wykonawczego Bankowego Tytułu Egzekucyjnego nr. ######### z dnia
    > 30.09.2006" Jak to mozliwe ze tytuł wykonawczy jest z daty
    > przyszlej? Czy to zwykla pomylka (ale na wszystkich drukach!),

    Jak raz wpisał do kompiutra błędną datę, to mu będzie za każdym razem
    błędną datę drukować.

  • 12. Data: 2006-07-28 12:28:20
    Od: PK <p...@f...onet.pl>

[...]
    pomylka (ale na wszystkich drukach!), czy to ma jakies znaczenie?

  • 13. Data: 2006-07-28 12:38:42
    Temat: Re: Bankowy Tytuł Egzekucyjny - jak spłacic?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > zawodowo zajmuje
    > sie tego typu kwestiami.

    zostales windykatorem?:)))

    HaNkA

  • 14. Data: 2006-07-28 12:42:42
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał

    > zostales windykatorem?:)))

    Jezu, uchowaj!

    Neko

  • 15. Data: 2006-07-28 13:38:29
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Nie rozmawia sie z komornikiem, tylko z wierzycielem.
    > Juz to napisalem wczesniej.

    W jakim celu? Z wierzycielem to można tylko rozmawiać na temat
    zawieszenia egzekucji. Jeśli sprawa poszła już do komornika, to jak
    najbardziej można wpłacić należność na konto komornika, a ten po całkowitym
    zaspokojeniu będzie musiał zakończyć egzekucję.

  • 16. Data: 2006-07-28 16:24:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Neko wrote:

    > A za takie porady juz pobieram oplaty - a jak to mowia,
    > nic na tym swiecie nie jest za darmo. :)

    Jak chcę posłuchać bredni, to włączam obrady sejmu.

  • 17. Data: 2006-07-28 16:24:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Neko wrote:

    > Jakbys mial jakies pytania odnosnie tej sprawy
    > pisz na m...@o...pl - zawodowo zajmuje
    > sie tego typu kwestiami.

    Hehehehe

  • 18. Data: 2006-07-29 00:57:49
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 28 Jul 2006 13:31:48 +0200, Neko napisał(a):

    > Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał

    > bo bo?

    > A za takie porady juz pobieram oplaty - a jak to mowia,
    > nic na tym swiecie nie jest za darmo. :)

    bredzisz chłopcze.

    --
    pozdrawiam,

  • 19. Data: 2006-07-29 08:02:27
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał

    > W jakim celu? Z wierzycielem to można tylko rozmawiać na temat
    > zawieszenia egzekucji.

    A o czym ja caly czas mowie? Banki wola gdy sie rozmawia
    z nimi bez posrednikow, nawet jezeli sprawa poszla
    do komornika. Komornik z kazdej egzekucji najpierw
    zaspakaja siebie, a reszte przekazuje wierzycielowi.
    Czestokroc komornik przytrzymuje pieniadze, ktore
    robia odsetki a po 2 miesiacach przekazuje wierzytelnosc.
    Juz nie zlicze skarg jakie zlozylem na mafijne dzialania
    komornikow.

    Dlatego lepiej zawsze dogadac sie z wierzycielem.
    Jesli nie masz calej kasy, to ugodzisz sie zawsze z bankiem
    (prawie zawsze). Bank zawiesi egzekucje, po czym
    ja umorzy. Oczywiscie, komornika krew zaleje
    i bedzie (choc nie zawsze) zadal swoich 15%, tym
    niemniej i z tym mozna sobie poradzic.

    Reasumujac: lepiej unikac posrednikow.

    Neko

  • 20. Data: 2006-07-29 08:36:48
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Neko wrote:

    > KOMORNIKA UNIKASZ (!) tylko od razu uderzasz
    > do banku. Zasada jest taka - zawsze nalezy rozmawiac
    > z wierzycielem.

    I skutek będzie taki, że pieniądze raz wpłaci bankowi, a komornik drugi
    raz zajmie mu pensję i rachunki. Dobra rada ;)