  • 1. Data: 2006-07-28 10:29:26
    Temat: spłata długów osoby trzeciej
    Od: twiza <i...@a...pl>

    ile bede musiała płacic długów gdy dostane wezwanie do sadu za spłacanie
    długów za osobe trzecia. mam na utrzymaniu trójke dzieci, czy jeslibym
    nie pracowała maz mój musiałby spłacac moje długi?
    --
    ...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

    Montesquieu

  • 2. Data: 2006-07-28 10:30:09
    Temat: Re: spłata długów osoby trzeciej
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    twiza napisał(a):
    > ile bede musiała płacic długów gdy dostane wezwanie do sadu za spłacanie
    > długów za osobe trzecia. mam na utrzymaniu trójke dzieci, czy jeslibym
    > nie pracowała maz mój musiałby spłacac moje długi?

    a na jakiej podstawie masz spłacać długi za osobę trzecią?

    KG

  • 3. Data: 2006-07-28 10:31:49
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "twiza" <i...@a...pl> napisał
    > czy jeslibym nie pracowała maz mój musiałby spłacac moje długi?

    Jeśli nie macie rozdzielności majątkowej odpowiadacie za długi wspólnym
    majątkiem+Twoim prywatnym jeśli masz.

  • 4. Data: 2006-07-28 10:32:25
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Piotr [trzykoty] napisał(a):
    > Jeśli nie macie rozdzielności majątkowej odpowiadacie za długi wspólnym
    > majątkiem+Twoim prywatnym jeśli masz.

    zasady nieco się zmieniły, a stosowanie nowych czy starych przepisów
    zależy od tego kiedy powstało zobowiązanie

    KG

  • 5. Data: 2006-07-28 10:49:03
    Od: twiza <i...@a...pl>

    kam napisał(a):

    > a na jakiej podstawie masz spłacać długi za osobę trzecią?
    >
    > KG
    jestem wnuczka dziedziczaca spadek, syn sie z rzekl spadku, wiec i takze
    zrzekł sie długów

  • 6. Data: 2006-07-28 10:49:53
    Od: twiza <i...@a...pl>

    twiza napisał(a):

    > jestem wnuczka dziedziczaca spadek, syn sie z rzekl spadku, wiec i takze
    > zrzekł sie długów

    osoba zmarła wzieła trzy pozyczki za które przyjdzie mi teraz płacic :(

  • 7. Data: 2006-07-28 10:51:43
    Od: twiza <i...@a...pl>

    Piotr [trzykoty] napisał(a):
    > Użytkownik "twiza" <i...@a...pl> napisał
    >
    > Jeśli nie macie rozdzielności majątkowej odpowiadacie za długi wspólnym
    > majątkiem+Twoim prywatnym jeśli masz.

    to super :(, i dzieki za odpowiedz

  • 8. Data: 2006-07-28 10:52:50
    Od: twiza <i...@a...pl>

    Piotr [trzykoty] napisał(a):
    > Użytkownik "twiza" <i...@a...pl> napisał
    >
    > Jeśli nie macie rozdzielności majątkowej odpowiadacie za długi wspólnym
    > majątkiem+Twoim prywatnym jeśli masz.

    a jak moge wywalczyc z ojcem zeby dał mi rzeczy które beda mi ciazyc na
    spłacie

  • 9. Data: 2006-07-28 10:54:09
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    twiza napisał(a):
    > osoba zmarła wzieła trzy pozyczki za które przyjdzie mi teraz płacic :(

    można było odrzucić spadek albo przyjąć z dobrodziejstwem inwentarza
    jeśli tak nie było - odpowiadasz w pełnej wysokości, swoim majątkiem
    osobistym (odrębnym) i wynagrodzeniem za pracę lub z innej działalności
    zarobkowej
    mąż nie odpowiada (art.41 kodeksu rodzinnego i opiekuńczego)

    KG

  • 10. Data: 2006-07-28 10:55:33
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    twiza napisał(a):
    > a jak moge wywalczyc z ojcem zeby dał mi rzeczy które beda mi ciazyc na
    > spłacie

    pozew o wydanie rzeczy/spadku

    KG