  • 1. Data: 2006-07-28 11:04:57
    Temat: Bankowy Tytuł Egzekucyjny - jak spłacic?
    Od: PK <p...@f...onet.pl>

    Witam!
    Otrzymalem polecony z zawiadomieniem o wszczeciu egzekucji na podstawie
    BTE i jednoczesnie zawiadomienie o zajeciu pensji.
    Kwota którą dochodzi ode mnie bank jest jak najbardziej słuszna, w koncu
    trzeba zaplacic za bledy z przeszosci, ale zamiast oddawac pol pensji
    przez pol roku wolalbym po prostu zaplacic calosc lub przynajmniej
    wiekszosc naleznosci i miec sprawe z glowy.

    Czy moge tak po prostu zrobic czy musze najpierw miec na to zgode
    komornika?
    Czy moze powinienem sie kontaktowac z bankiem?

    Probowalem telefonowac do komornika ale facet nie odbiera telefonow w
    godzinach pracy a poza nimi odzywa sie tylko automatyczna sekretarka,
    godziny urzedowania ma po 3 godziny dwa dni w tygodniu i w dodatku kawal
    drogi ode mnie a ja nie bardzo mam mozliwosc odwiedzic go osobiscie w
    ciagu kilku najblizszych dni...

    Pomozcie...

  • 2. Data: 2006-07-28 11:14:04
    Temat: Re: Bankowy Tytuł Egzekucyjny - jak spłacic?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    PK napisał(a):
    > Czy moge tak po prostu zrobic czy musze najpierw miec na to zgode
    > komornika?

    nie musisz, wpłać na jego rachunek, wyślij pismo informujące o tym

    > Czy moze powinienem sie kontaktowac z bankiem?

    możesz próbować

    KG

  • 3. Data: 2006-07-28 11:22:35
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "PK" <p...@f...onet.pl> napisał

    > Czy moge tak po prostu zrobic czy musze najpierw miec na to zgode
    > komornika?
    > Czy moze powinienem sie kontaktowac z bankiem?

    KOMORNIKA UNIKASZ (!) tylko od razu uderzasz
    do banku. Zasada jest taka - zawsze nalezy rozmawiac
    z wierzycielem.

> [...]
    > godziny urzedowania ma po 3 godziny dwa dni w tygodniu i w dodatku kawal
    > drogi ode mnie a ja nie bardzo mam mozliwosc odwiedzic go osobiscie w

    Tego nie rob, bo komornik zrobi Cie w bambuko. Lec do banku!
    (albo pisz pismo)

    Neko

  • 4. Data: 2006-07-28 11:23:21
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał

    > nie musisz, wpłać na jego rachunek, wyślij pismo informujące o tym

    Zasada jest prosta: Nie wiesz, nie mowisz.

    > możesz próbować

    MOZESZ?! Musisz!...

    Neko

  • 5. Data: 2006-07-28 11:23:58
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

> [...]

    > godziny urzedowania ma po 3 godziny dwa dni w tygodniu i w dodatku kawal
    > drogi ode mnie a ja nie bardzo mam mozliwosc odwiedzic go osobiscie w

    Jakbys mial jakies pytania odnosnie tej sprawy
    pisz na m...@o...pl - zawodowo zajmuje
    sie tego typu kwestiami.

    Neko

  • 6. Data: 2006-07-28 11:25:54
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Neko napisał(a):
    > Zasada jest prosta: Nie wiesz, nie mowisz.

    wytłumaczysz gdzie się pomyliłem?

    > MOZESZ?! Musisz!...

    uzasadnisz?

    KG

  • 7. Data: 2006-07-28 11:26:00
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Neko napisał(a):
    > KOMORNIKA UNIKASZ (!) tylko od razu uderzasz
    > do banku. Zasada jest taka - zawsze nalezy rozmawiac
    > z wierzycielem.

    bo?

    > Tego nie rob, bo komornik zrobi Cie w bambuko.

    w jaki sposób?

    KG

  • 8. Data: 2006-07-28 11:30:09
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał

    > wytłumaczysz gdzie się pomyliłem?

    Nie rozmawia sie z komornikiem, tylko z wierzycielem.
    Juz to napisalem wczesniej.

    > uzasadnisz?

    Nie.

    Neko

  • 9. Data: 2006-07-28 11:31:48
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał

    > bo?

    bo bo?

    > w jaki sposób?

    A za takie porady juz pobieram oplaty - a jak to mowia,
    nic na tym swiecie nie jest za darmo. :)

    Neko

  • 10. Data: 2006-07-28 11:37:11
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Neko napisał(a):
    > A za takie porady juz pobieram oplaty - a jak to mowia,
    > nic na tym swiecie nie jest za darmo. :)

    za taką jakość porad dziękuję

    KG