    From: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bankowy Tytuł Egzekucyjny - jak spłacic?
    Date: Sat, 29 Jul 2006 10:02:27 +0200

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał

    > W jakim celu? Z wierzycielem to można tylko rozmawiać na temat
    > zawieszenia egzekucji.

    A o czym ja caly czas mowie? Banki wola gdy sie rozmawia
    z nimi bez posrednikow, nawet jezeli sprawa poszla
    do komornika. Komornik z kazdej egzekucji najpierw
    zaspakaja siebie, a reszte przekazuje wierzycielowi.
    Czestokroc komornik przytrzymuje pieniadze, ktore
    robia odsetki a po 2 miesiacach przekazuje wierzytelnosc.
    Juz nie zlicze skarg jakie zlozylem na mafijne dzialania
    komornikow.

    Dlatego lepiej zawsze dogadac sie z wierzycielem.
    Jesli nie masz calej kasy, to ugodzisz sie zawsze z bankiem
    (prawie zawsze). Bank zawiesi egzekucje, po czym
    ja umorzy. Oczywiscie, komornika krew zaleje
    i bedzie (choc nie zawsze) zadal swoich 15%, tym
    niemniej i z tym mozna sobie poradzic.

    Reasumujac: lepiej unikac posrednikow.

    Neko