  • 11. Data: 2005-11-22 12:16:32
    Temat: Re: Bank mnie nęka swoją ofertą ;)
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Boombastic wrote:

    > [cut]
    >
    > Tak się składa, ze z moich usług korzystają także banki, więc może przygotować
    > faks i oko za oko, ząb za ząb?

    Wynajmij im w promocji terenowke. :)
    Jak w pkt. drugim tego co napisalem :)

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 12. Data: 2005-11-22 12:57:38
    Od: 010 <0...@0...com>

    januszek wrote:

    > Mnie tez regularnie mecza... Trzeba znaleźć numer telefonu komorkowego
    > do Szefa tych 'ofertowcow' ...
    "...panie Lebiedź!...." :-)

  • 13. Data: 2005-11-22 14:04:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Boombastic napisał(a):

    > Mam dokładnie ten sam problem. Ostatnio był faks o północy.
    > A co zrobić z ofektami przysyłanymi mailem? Niektórzy spamerzy załączają
    > formułkę by wysłać NIE w tytule i nie będa już wysyłaś ofert. Niestety, nie
    > działa. Bluzgi wysyłane w mailu tez nie skutkują. Przecież chyba prawo sie
    > zmieniło odnośnie spamu?

    Akurat jak spamerowi odeslesz "nie" w tutule to oznacza ze odebrales,
    przeczytales i zrozumiales jego przekaz.
    Twoje konto pocztowe jest wiec "zywym" kontem z ktorego pobierasz i
    czytasz listy (w tym spam).

    Tym samym Twoje konto "awansowalo" na ekskluzywna liste kont
    sprawdzonych i zweryfikowanych, jest wiec adresem szczegolnie cennym dla
    spamera.

    Spodziewaj sie znacznego zwiekszenia liczby spamu po odeslaniu spamerowi
    odpowiedzi.
    Obojetnie czy z "nie", czy bluzgami w tytule.

  • 14. Data: 2005-11-22 14:08:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Boombastic napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Prowadzę działaność gospodarczą i moje dane są publicznie dostepne. Korzysta
    > z tego CityBank i ciągle przesyła mi faksem i mailem ofertę kredytową. Do
    > tego pracownicy banku dzwonią do mnie z ta sama ofertą. Nie pomagają prośby
    > o zaprzestanie. Jak jest akcja kredytowa to potrafią zadzwonic po kilka razy
    > dziennie prze kilka tygodni.

    Zapraszaj ich przedstawicieli kilka razy dziennie przez kilka tygodni w
    rozne najmniej wygodne im miejsca i trudne do znalezienia adresy :)

  • 15. Data: 2005-11-22 14:09:35
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Tak się składa, ze z moich usług korzystają także banki, więc może
    > przygotować
    > faks i oko za oko, ząb za ząb?

    Tak :-)

    Za każdym otrzymanym faksem odsyłaj dwie swoje oferty 3 razy :-)

    Niech się powkurzają, a co?

    Jacek

  • 16. Data: 2005-11-22 14:27:46
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Akurat jak spamerowi odeslesz "nie" w tutule to oznacza ze odebrales,
    > przeczytales i zrozumiales jego przekaz.
    > Twoje konto pocztowe jest wiec "zywym" kontem z ktorego pobierasz i
    > czytasz listy (w tym spam).

    Tylko, ze to sa np. organizacje naukowe, sklepy, etc, rzewiście istniejące,
    a które z racji mojego zawodu myślą, ze zinteresują mnie swoja ofertą.
    Nie mówię o typowym spamie z sieci.

  • 17. Data: 2005-11-22 14:29:52
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Zapraszaj ich przedstawicieli kilka razy dziennie przez kilka tygodni w
    > rozne najmniej wygodne im miejsca i trudne do znalezienia adresy :)

    Rotfl :)

    To jest mysl :)

  • 18. Data: 2005-11-22 16:11:29
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:117e.000000fe.4383052e@newsgate.onet.pl
    użytkownik *Boombastic* napisał(a):

    > A co zrobić z ofektami przysyłanymi mailem?

    Zablokuj ich adres w swoim czytniku. Ewentualnie zasubskrybuj im
    gejowskie zdjęcia w jakimś serwisie ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 19. Data: 2005-11-22 17:25:46
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> napisał w wiadomości
    >W wiadomości: news:117e.000000fe.4383052e@newsgate.onet.pl

    > Zablokuj ich adres w swoim czytniku. Ewentualnie zasubskrybuj im gejowskie
    > zdjęcia w jakimś serwisie ;)

    I to i to już dawno zrobione :-)
    Ale atakują mnie z różnych adresów, więc ciągle musze dokładac nowe.

  • 20. Data: 2005-11-22 20:26:12
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 22 Nov 2005 18:25:46 +0100, *Boombastic*
    <news:43834d2f$0$5438$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

    > I to i to już dawno zrobione :-)
    > Ale atakują mnie z różnych adresów, więc ciągle musze dokładac nowe.

    Wyślij oficjalne pismo/skargę (listem poleconym) do najgłówniejszego
    dyrektora banku i będziesz miał spokój.

    --
    Kaja