  • 1. Data: 2005-11-22 09:02:52
    Temat: Nowelizacja ust. o sluzbie wojskowej
    Od: "jack_sparrow" <j...@a...pl>

    Witam
    W styczniu wchodzi nowelizacja ustawy o sluzbie wojskowej wg. ktorej do rezerwy
    nie beda automatycznie przenoszeni absolwenci i konczacy 28 lat.
    Moja sytuacja jest taka ze mam lat 31 w wojsku nie bylem ale stempla o
    przeniesieniu do rezerwy nie mam. Po szkole dostalem wezwanie ale poniewaz bylem
    jedynym zywicielem pani w sekretariacie przelozyla moje papiery do innej szafy i
    na tym sie skonczyla moja przygoda z armia.
    Moje pytanie jest takie czy mam sie czego obawiac, czy army bedzie mnie jeszcze
    scigac? Czy automatyczne przeniesienie do rezerwy ktore obowiazywalo do tej pory
    oznacza, ze mimo braku stempla w ksiazeczce jestem w rezerwie czy nie?
    Bo jesli jestem to rozumiem ze prawo nie dziala wstecz.
    Mam wrazenie ze wojsko o mnie "zapomnialao" bo po 28 urodzinach nie dostalem
    zadnej informacji o przeniesieiu do rezerwy, nie wiem czy im o sobie przypominac
    czy siedziec cicho. Jesli ktos wie jak bedzie odbywala sie realizacja tej ustawy
    to prosze o informacje

    pozdrawiam
    jack

  • 2. Data: 2005-11-22 09:14:37
    Temat: Re: Nowelizacja ust. o sluzbie wojskowej
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    jack_sparrow napisał(a):

    > W styczniu wchodzi nowelizacja ustawy o sluzbie wojskowej wg. ktorej do rezerwy
    > nie beda automatycznie przenoszeni absolwenci i konczacy 28 lat.

    A masz gdzies tresc tej ustawy ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-11-22 09:22:18
    Od: "jack_sparrow" <j...@a...pl>

    > A masz gdzies tresc tej ustawy ?

    Nie mam, w gazecie przeczytalem.
    Tu jest m/w to samo:
    http://fakty.interia.pl/news?inf=688532
    pozdr
    jack

  • 4. Data: 2005-11-23 10:46:47
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Leć szybko do WKU to ci pani podstępluje ksiązeczke i przeniesienie.
    Z tego co ja wiem i tak zrobiłem to przechodzi sie do rezerwy z dniem 31
    grudnia roku w którym ukończyło się 28 lat.
    Wiec z mocy praw jesteś w rezerwie, a musisz mieć otwierdzenie odpowiednim
    wpisem.

    PZDR

    Precz z przymusową armią!!!!.

    Jeden żołnierz zawodowy jest 10 razy lepszy niz z poboru.
    Polska od 18 wieku powinna mieć zawodową armie ok 100-300 tyś