    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bank mnie nęka swoją ofertą
    Date: Tue, 22 Nov 2005 15:04:48 +0100

    Boombastic napisał(a):

    > Mam dokładnie ten sam problem. Ostatnio był faks o północy.
    > A co zrobić z ofektami przysyłanymi mailem? Niektórzy spamerzy załączają
    > formułkę by wysłać NIE w tytule i nie będa już wysyłaś ofert. Niestety, nie
    > działa. Bluzgi wysyłane w mailu tez nie skutkują. Przecież chyba prawo sie
    > zmieniło odnośnie spamu?

    Akurat jak spamerowi odeslesz "nie" w tutule to oznacza ze odebrales,
    przeczytales i zrozumiales jego przekaz.
    Twoje konto pocztowe jest wiec "zywym" kontem z ktorego pobierasz i
    czytasz listy (w tym spam).

    Tym samym Twoje konto "awansowalo" na ekskluzywna liste kont
    sprawdzonych i zweryfikowanych, jest wiec adresem szczegolnie cennym dla
    spamera.

    Spodziewaj sie znacznego zwiekszenia liczby spamu po odeslaniu spamerowi
    odpowiedzi.
    Obojetnie czy z "nie", czy bluzgami w tytule.