  • 1. Data: 2005-11-22 11:17:52
    Temat: szacunkowa wycena
    Od: "zenon" <x...@o...pl>

    Skradziono mi swierzo sprowadzony samochod kupiony okazyjnie. Zlapano zlodzieja,
    ale niestety z samochodu zostaly czesci zamontowane na innym(dziupla). W trakcie
    rozprawy sąd się zgodził żebym odzyskał części jako część odszkodowania. Kazano
    mi szacunkowo wycenić te części.
    Samochod kupiłem okazyjnie za kwotę 500E. I tyle mi zasądził sąd odszkodowania.
    Pytanie do szanownego grona - czy mogę tę wycenę szacunkową zrobić wg ceny umowy
    za którą kupiłem samochód?- to by było sprawiedliwe- czemu miałbym części
    zostawiać złodziejowi?
    Czy też sąd może chcieć wyceny rynkowej? - co już by nie było sprawiedliwe(wg
    mnie).

    Dziękuję z góry za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-11-22 12:16:42
    Temat: Re: szacunkowa wycena
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "zenon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zostawiać złodziejowi?
    > Czy też sąd może chcieć wyceny rynkowej? - co już by nie było

    Czy nadal płaci się w US podatek od umowy kupna-sprzedaży auta zależny od
    jego wartości?
    Przypuszczam, że to właśnie jest ta kwota o której mówimy.

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!