  • 1. Data: 2005-11-21 23:07:36
    Temat: umowa o dzielo - strona www
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Witam,

    mam pytanie dotyczace umowy o dzielo - strona www - koszty uzyskania
    przychodu.

    Pogooglalem sobie troszeczke i tam wyszukalem, ze takie koszty maja wynosic
    w tym wypadku 50%. W googlach
    znalazlem, ze chodzi tutaj o prawa autorskie. To sobie sciagnalem ustawe,
    czytam, czytam - i tam nic nie widze o tym, ze strone www mozna
    zakwalifikowac jako dzielo do 50% kosztow uzyskania. I wlasnie w zwiazku z
    tym mam pytanie. Dlaczego 50%, a nie 20%? Wolalbym inna odpowiedz niz "bo
    tak...".

    Na czym dokladnie to polega? Czy musze po prostu uzyc jakiejs formulki w
    umowie, zeby byla ona uznana jako pozwalajaca na ustawienie tych 50%? Czy
    jest jakis spis dziel, ktore objete sa 50% kosztami uzyskania przychodu?
    Jakas dokladna podstawa prawna? W KC tez nic nie znalazlem... Gdzie szukac?

    Gdyby ktos mogl mi to wylozyc "lopatologicznie" bylbym wdzieczny;)

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 2. Data: 2005-11-22 10:08:19
    Temat: Re: umowa o dzielo - strona www
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Romeq" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym mam pytanie. Dlaczego 50%, a nie 20%? Wolalbym inna odpowiedz niz "bo

    50 % przy przeniesieniu praw majatkowych, 20% bez przenoszenia

    P.