  • 61. Data: 2010-01-16 16:11:05
    Temat: Re: BSA
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 16:50:04 +0100, Arek napisał(a):

    > Chwila, fakturę wydaje się wyłącznie na prośbe kupującego. Zdaje się, że
    > nikt nie może mnie zmusić do jej odebrania.

    Boże, zmień sobie nicka, bo w *takim* wątku aż strach czytać (nie mówiąc
    o odpowiadaniu ;-)

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 62. Data: 2010-01-16 16:32:44
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-16 16:28, spp wrote:

    > Ale nie jedyny.
    > Kupując zawarłeś umowę z kilkoma warunkami, nie możesz sobie bezkarnie
    > wybierać tych do których się będziesz stosował i tych które olejesz.
    > Jeżeli sądzisz, że jakieś klauzule wyglądają na niedozwolone - zgłoś to
    > do UOKiK. Do czasu rozstrzygnięcia powinieneś ich jednak przestrzegać
    > lub liczyć się z konsekwencjami za ich łamanie.

    Mylisz umowę licencyjną (kodeks cywilny) z "kradzieżą" czyli pozyskaniem
    bez zgody osoby upoważnionej (kodeks karny).

  • 63. Data: 2010-01-16 22:28:16
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@o...pl>

    > Ale ja go kupiłem (licencję) i co komu do tego gdzie i czy posiadam
    > fakturę. Zapłaciłem i to jest warunek wejścia w legalne posiadanie.

    Ee yy ... chodzi o to czy dostałeś licencję. Czy za nią zapłaciłeś jest
    akurat nieistotne.

  • 64. Data: 2010-01-17 07:54:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Boże, zmień sobie nicka, bo w *takim* wątku aż strach czytać (nie mówiąc
    > o odpowiadaniu ;-)

    To samo chciałem odpisać ;P

    j.

    --
    ps. swoja droga szukam fachmana z uprawnieniami do podlaczenia kuchenki
    gazowej (we Wrocku), info na priva, trzeba wywalic "polska" z adresu ;)

  • 65. Data: 2010-01-17 07:56:58
    Temat: Re: [OT] Re: BSA
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisał(a):

    > Popatrz na to z innej strony, dałem człowiekowi szansę aby
    > napisał kim jest, miał nawet możliwość wyboru.

    Takie ustalenie kryteriów wyboru mówi więcej o ustalającym niż o tym,
    kto miałby z nich wybór czynić ;P

    j.

  • 66. Data: 2010-01-17 09:18:23
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-17 08:56, Użytkownik januszek napisał:

    > Takie ustalenie kryteriów wyboru mówi więcej o ustalającym niż o tym,
    > kto miałby z nich wybór czynić ;P

    Każde ustalenie kryteriów mówi coś na temat ustalającego.
    Dokładnie tak samo jak dopytywanie sie o detale w czyjejś
    wypowiedzi. W wolnym czasie zastanów sie co ono powiedziało
    o Tobie.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2010-01-17 09:23:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisał(a):

> [...]
    > Dokładnie tak samo jak dopytywanie sie o detale w czyjejś
    > wypowiedzi. W wolnym czasie zastanów sie co ono powiedziało

    Jesteś politykiem czy idiotą bo jak się o nic nie dopytywałem ;PPP

    j.

  • 68. Data: 2010-01-17 09:42:31
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-15 13:08, op23 pisze:

    > Druk ... ale czego ?! Oferta handlowa ?! Czego ?!

    Ulotka informacyjna.

    --
    spp

  • 69. Data: 2010-01-17 09:48:03
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Arek" <a...@o...pl>

    > Ee yy ... chodzi o to czy dostałeś licencję. Czy za nią zapłaciłeś jest
    > akurat nieistotne.

    Dostałem licencję w postaci pliku klucza do TC. Nic papierowego nie
    dostałem.
    Przy uruchamiania programu pojawia się moje imię i nazwisko.

    --
    Arek

  • 70. Data: 2010-01-17 10:05:59
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-17 10:23, Użytkownik januszek napisał:

    > Jesteś politykiem czy idiotą bo jak się o nic nie dopytywałem ;PPP

    Ani jednym ani drugim.
    Natomiast Ty usilnie chcesz zostać zapamiętany jako
    któryś z wymienionych lub nawet jako jeden i drugi.
    Więc jesteś politykiem czy idiotą ?