  • 11. Data: 2011-08-15 20:18:50
    Temat: Re: BIK, KRD itp...
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 15.08.2011 22:01, mokpl wrote:

    > Słyszałem, że np. Urząd Pracy przy przyznawaniu dotacji. Sam nie
    > sprawdzałem. Może Ktoś potwierdzi/zaprzeczy.

    vs

    > Pytam, bo zauważyłem, że państwowe urzędy z tego korzystają

    Tomek

  • 12. Data: 2011-08-15 21:03:45
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    W dniu 2011-08-15 22:18, tomek pisze:

    > vs

    No i?
    Będziesz za słówka łapał, czy może coś wiesz na temat?

    Ja wiem tyle, ile powiedział mi wiarygodny znajomy, który z tego powodu
    nie dostał dotacji. I dodam, że nie interesują mnie dalsze dyskusje na
    takim poziomie. Albo na temat albo wcale.

  • 13. Data: 2011-08-15 21:05:02
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    W dniu 2011-08-15 22:03, Regand pisze:

    > Zaprzeczam.

    A możesz jeszcze zdradzić w jakim mieście ubiegałeś się o tę dotację?

  • 14. Data: 2011-08-16 10:12:05
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 15 Aug 2011 19:56:34 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > zaś KRD jest mało wiarygodny z uwagi na
    > dość "frywolne" umieszczanie tam informacji (długi sporne, nieaktualne
    > czy wręcz fałszywe) i jak sobie jakiś czas temu z ciekawości sam
    > skontrolowałem swoją "teczkę", to się okazało że poza mną nikt jej nie
    > kontrolował, mimo zawierania w międzyczasie paru umów kredytowych (m.in.
    > na budowę domu) oraz kilku nowych umów z operatorami na media i usługi
    > telekomunikacyjne.

    ROTFL
    ława...pojechałeś po bandzie :)))
    Albo i nie :))
    To nie spłacałeś tych kredytów?
    Za media i usługi także nie płaciłeś???
    To ty niezły chultaj jesteś :)))
    KRD - jak sama nazwa wskazuje jest rejestrem DŁUŻNIKÓW - a nie
    kredytobiorców czy usługobiorców :)))
    Co innego - BIK - tu znajdują się wpisy jak zaciągniesz kredyt (nawet
    spłacany przed terminem), masz kartę kredytową itp.
    Generalnie w BIKu widać na ile jesteś zadłużony.

  • 15. Data: 2011-08-16 10:16:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.08.2011 12:12, Kamil pisze:

> [...]
    > Za media i usługi także nie płaciłeś???
    > To ty niezły chultaj jesteś :)))
    > KRD - jak sama nazwa wskazuje jest rejestrem DŁUŻNIKÓW - a nie

    Kretynku głupi - pisałem wyraźnie, że nikt NIE SPRAWDZAŁ. Czyli równie
    dobrze mogłem mieć tam powpisywane milionowe długi, a i tak nikt by o
    nich (z tego źródła) nie wiedział, bo nikt NIE SPRAWDZAŁ.

    Teraz dotarło, czy jesteś zbyt upośledzony?

  • 16. Data: 2011-08-16 10:25:00
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 12:16:52 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Kretynku głupi

    Tyle o sobie. A co powiesz teraz na mój temat? ;)

    > - pisałem wyraźnie, że nikt NIE SPRAWDZAŁ. Czyli równie
    > dobrze mogłem mieć tam powpisywane milionowe długi, a i tak nikt by o
    > nich (z tego źródła) nie wiedział, bo nikt NIE SPRAWDZAŁ.

    Banki leją sikiem większym niż twoja głupota (a to jest ogromna wielkość!!)
    na KRD. Do swoich celów mają BIK.

  • 17. Data: 2011-08-16 10:44:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.08.2011 12:25, Kamil pisze:

    > Tyle o sobie. A co powiesz teraz na mój temat? ;)

    Twoje problemy z czytaniem są głębsze, niż sądziłem.

    > Banki leją sikiem większym niż twoja głupota (a to jest ogromna wielkość!!)
    > na KRD. Do swoich celów mają BIK.

    [cytat]
[...]
    ^^
    telekomunikacyjne.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    [koniec cytatu]

    Poradzisz sobie z przeczytaniem, czy powiedzieć twojej mamusi, żeby ci
    znowu literki objaśniła?

  • 18. Data: 2011-08-16 11:11:28
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 12:12:05 +0200, Kamil napisał(a):

    > KRD - jak sama nazwa wskazuje jest rejestrem DŁUŻNIKÓW - a nie
    > kredytobiorców czy usługobiorców :)))

    Byc moze ja to inaczej rozumiem, wtedy mnie popraw, ale zawsze wydawalo mi
    sie ze kredyt z definicji jest dlugiem

    --
    Mark

  • 19. Data: 2011-08-16 11:42:36
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 13:11:28 +0200, Mark napisał(a):

    > Byc moze ja to inaczej rozumiem, wtedy mnie popraw, ale zawsze wydawalo mi
    > sie ze kredyt z definicji jest dlugiem

    Ależ oczywiście masz rację :)
    Tylko inną materią jest kredyt który spłacasz w terminach rat, a czym innym
    jest olanie i brak spłat tegoż kredytu. Kredyt kredytowi nierówny ;)

    Dopisz sobie po wyrazie "DŁUŻNIKÓW" wyrażenie niewypłacalnych ;)
    A ponadto, zerknij na misję KRD BIG S.A:
    http://www2.krd.pl/KRD/Misja.aspx

    /cite/
    Misją Krajowego Rejestru Długów jest ochrona przedsiębiorców, gmin, osób
    prywatnych oraz wszystkich pozostałych podmiotów funkcjonujących na rynku
    przed *niesolidnymi kontrahentami i klientami*.
    /end cite/

    Klient spłacający swoje kredyty/długi - jest solidnym i nie ma się czym
    martwić KRD :)

  • 20. Data: 2011-08-16 11:51:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.08.2011 13:11, Mark pisze:

    > Byc moze ja to inaczej rozumiem, wtedy mnie popraw, ale zawsze wydawalo mi
    > sie ze kredyt z definicji jest dlugiem

    Poniekąd, ale BIK zawiera informacje o wszelkich kredytach i liniach
    kredytowych, także obsługiwanych terminowo, więc banki nie mają potrzeby
    korzystania z KRD w celu weryfikacji stanu kredytów bankowych danego
    potencjalnego klienta.

    Uwaga: bankiem nie jest dostawca mediów czy usług telekomunikacyjnych,
    wbrew temu co sugerował ten kretyn Kamil ;->