  • 1. Data: 2011-08-13 17:18:37
    Temat: wymuszenie na sprzedającym wypowiedzenia oc
    Od: "Haha" <e...@g...com>

    Witam

    Czy zamieszczenie w umowie punktu mówiącego o tym że kupujący musi
    wypowiedzieć umowę oc tak żebym dostał zwrot z PZU będzie miało jakąś
    moc prawną ? Chciałbym też dopisać że jeżeli tego nie zrobi to musi mi
    zapłacić
    równowartość. WIem że mogę po prostu doliczyć tą kwote do ceny ale
    z pewnych względów nie chce.

  • 2. Data: 2011-08-13 17:40:30
    Temat: Re: wymuszenie na sprzedającym wypowiedzenia oc
    Od: "adi" <a...@g...com>

    nic nie zyskasz dopóki kupujący sam ie wypowie umowy OC w ubezpieczali

  • 3. Data: 2011-08-13 17:45:11
    Od: "Haha" <e...@g...com>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > nic nie zyskasz dopóki kupujący sam ie wypowie umowy OC w ubezpieczali

    A przeczytałeś jakie było pytanie ? Właśnie pytam jak to na nim wymusić. Nie
    da się ?

  • 4. Data: 2011-08-13 17:51:12
    Od: "adi" <a...@g...com>

    czytałem, nic nie wymusisz , idz z nim do ubezpieczalni i niech wypowie
    umowe

  • 5. Data: 2011-08-14 00:03:55
    Temat: Re: wymuszenie na sprzedaj?cym wypowiedzenia oc
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Haha <e...@g...com> wrote:

    > Czy zamieszczenie w umowie punktu mówi?cego o tym ?e kupuj?cy musi
    > wypowiedzie? umow? oc tak ?ebym dosta? zwrot z PZU b?dzie mia?o jak??
    > moc prawn? ? Chcia?bym te? dopisa? ?e je?eli tego nie zrobi to musi mi
    > zap?aci?

    Moze, oprocz podpisania umowy kupna-sprzedazy, podpisac wypowiedzenie
    umowy OC i zostawic, a Ty wlozysz do koperty i wyslesz poleconym?

    a.

  • 6. Data: 2011-08-14 11:14:47
    Od: goldi <m...@g...com>

    On Aug 13, 7:51 pm, "adi" <a...@g...com> wrote:
    > czytałem, nic nie wymusisz , idz z nim do ubezpieczalni i niech wypowie
    > umowe

    Dlaczego napisałeś "nic nie wymusisz" ?

    Ale przecież autor może zrobić tak, jak zamierza, czyli zawrzeć w
    umowie zobowiązanie kupującego do wypowiedzenia umowy. Nawet jeżeli
    kupujący tej umowy nie wypowie, to autor dostanie od niego
    odszkodowanie. Skutek będzie ten sam, to od autora zależy, które
    rozwiązanie uważa za wygodniejsze dla siebie.

  • 7. Data: 2011-08-14 16:10:26
    Od: "adi" <a...@g...com>

    sprubój

  • 8. Data: 2011-08-14 17:11:43
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    W dniu 11/08/14 18:10, adi pisze:
    > sprubój

    co ma zrobic????
    8-/

  • 9. Data: 2011-08-14 17:58:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin KiloSierra

    > co ma zrobic????
    > 8-/

    Sam też w trzech wyrazach zrobiłeś dwa błędy...

  • 10. Data: 2011-08-22 19:59:09
    Od: Rafal <r...@n...spamowac>

    W dniu 2011-08-13 19:18, Haha pisze:
    > Witam
    >
    > Czy zamieszczenie w umowie punktu mówiącego o tym że kupujący musi
    > wypowiedzieć umowę oc tak żebym dostał zwrot z PZU będzie miało jakąś
    > moc prawną ?

    Bdzie, ale - jeśli tego nie zrobi to co? Musisz zawrzeć jakiś rygor - np
    kara umowna, albo jeszcze lepiej - kaucja od razu -przy podpisaniu umowy
    która mu zwracasz gdy wypowie OC. Tylko.. znajdź kupca który to popisze :D

    Chciałbym też dopisać że jeżeli tego nie zrobi to musi mi
    > zapłacić
    > równowartość. WIem że mogę po prostu doliczyć tą kwote do ceny ale
    > z pewnych względów nie chce.

    Inne metody to podpisanie wypowiedzenia umowy razem z umową (czyli przy
    tobie), a ty zabierasz ten papier i dostarczasz do ubezpieczalni.