  • 1. Data: 2011-08-14 09:48:14
    Temat: e-sad drobny blad
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    Witam!
    Przez pomyłkę w jednym zdaniu uzylem słowa Pozwany zamiast Powód, z
    tresci całego pozwu oraz dowodów w sposób oczywisty to wynika, czy wobec
    tak drobnej pomyłki wszystko zostanie odrzucone czy da sie to jakos
    sprostowac?

    P.

  • 2. Data: 2011-08-14 11:54:59
    Temat: Re: e-sad drobny blad
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > całego pozwu oraz dowodów w sposób oczywisty to wynika, czy wobec tak
    > drobnej pomyłki wszystko zostanie odrzucone czy da sie to jakos

    Mozesz zglosic omylke pisarska.

    Dysiek

  • 3. Data: 2011-08-15 09:32:07
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-14 13:54, Dysiek pisze:

    > Mozesz zglosic omylke pisarska.
    >
    > Dysiek

    a jak to zrobic, da sie na tym etapie jak wisi w zlozonych i oplaconych
    , czy dopiero jak sie zglosza do mnie ?

    P.

  • 4. Data: 2011-08-15 10:00:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-15 11:32, Pendrive pisze:

    > a jak to zrobic, da sie na tym etapie jak wisi w zlozonych i oplaconych
    > , czy dopiero jak sie zglosza do mnie ?

    Albo wnosisz pismo o wycofanie powództwa i od razu składasz nowy,
    poprawny pozew, albo nic nie rób.

    Ja kiedyś w tradycyjnym sądzie w pozwie o zapłatę z weksla zamieniłem
    przypadkowo miejscami słowa powód i pozwany i nic się nie stało.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-08-15 10:11:09
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    > a jak to zrobic, da sie na tym etapie jak wisi w zlozonych i oplaconych
    > , czy dopiero jak sie zglosza do mnie ?

    dorba znalazlem, wybralem wniosek w sprawie napisałem w Przedmiocie:
    Sprostowanie oczywistej omylki pisarskiej i w tresciL Prosze o
    sprostowanie oczywistej omyłki pisarskiej w uzasadnieniu pozwu zamiast
    zdania XXX powinno byc YYY

    mam nadzieje ze jest dobrze

    pozdrawiam
    ps.
    coraz bardziej mi sie podoba ten e-sad tylko straszna szkoda ze nie
    mozna dodawca zalacznikow (skan umowy, faktury itp)

  • 6. Data: 2011-08-15 11:36:56
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 14.08.2011 11:48, Pendrive wrote:
> [...]
    > tresci całego pozwu oraz dowodów w sposób oczywisty to wynika, czy wobec
    > tak drobnej pomyłki wszystko zostanie odrzucone czy da sie to jakos

    To Ty już jako Pendrive Inkaso też robisz ;) ?

    Tomek

  • 7. Data: 2011-08-17 17:57:36
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Pendrive" <P...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > całego pozwu oraz dowodów w sposób oczywisty to wynika, czy wobec tak
    > drobnej pomyłki wszystko zostanie odrzucone czy da sie to jakos

    Mi się wydaje, że dużo zależy od miejsca tej omyłki. Jeśli będzie gdzieś
    w żądaniach powoda, to może być śmiesznie jak sąd się przychyli. Jeśli
    gdzieś w uzasadnieniu, czy opisie dowodów, to pewnie obleci.

  • 8. Data: 2011-08-18 08:47:31
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-17 19:57, Marcin Wasilewski pisze:
> [...]
    > w żądaniach powoda, to może być śmiesznie jak sąd się przychyli. Jeśli
    > gdzieś w uzasadnieniu, czy opisie dowodów, to pewnie obleci.

    w pierwszym zdaniu uzasadnienia , w zdaniu opisujacym Powoda.
    Zamiast Powód jest ..... Pozwany jest .....

    P.