  • 141. Data: 2004-02-20 18:47:12
    Temat: Re: Autor takiego prawa nie wie co to pies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c15k6i$arl$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Spoko , spoko!!!!
    > Na terenach spacerowych staram się z daleka demonstrować idiotom
    > moją laseczkę a w mieście ona tylko lekko postukuje.
    > Postronni jej nie zauważają i ty też byś nie zauważył i nie miałbyś się
    > z czego rechotać .

    Hehehe, jesteś tego pewien, że bym jej nie zauważył?.
    W tej chwili może i tak, ale do 05.02.2004 byłem
    bardzo szczęśliwym właścicielem_partnerem rottweilera.
    Dlatego sądzę iż przed tą datą mógłbym Cię widzieć
    jako wielorybnika (z psem) w środku miasta. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) w trakcie interwncji zostałem uderzony

  • 142. Data: 2004-02-20 19:05:29
    Temat: Odp: Autor takiego prawa nie wie co to pies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

> [...]
    > Dlatego sądzę iż przed tą datą mógłbym Cię widzieć
    > jako wielorybnika (z psem) w środku miasta. LOL

    A czy należysz do tych właścicieli psów , którzy z zadowoleniem puszczają
    swojego agresywnego psa aby sobie "pobaraszkował " z cudzym małym
    psem rozrywając go na strzępy ????

    Muszę Ci powiedzieć , że 2 dni temu spłynął mi miód na serce gdy
    widziałem
    jak młodemu i głupiemu debilowi z dwoma pitbulami , mówiąc kolokwialnie
    "rura zmiękła " na widok mojego harpunika . Puki go nie widział to
    dziarsko
    walił w moją stronę pewny , że zrobi sobie igrzyska z moim terierem .
    Dziś to samo z dziewczyną z młodym dobermanem .
    Ale ja już przestałem się bać . Tak jest codziennie .

  • 143. Data: 2004-02-20 19:11:57
    Od: "robtomas" <r...@g...pl>

    > lecz kiedy spotka autora tego przepisu odgryzie mu jaja(a ja będe
    klaskał).
    > ZAWSZE I WSZĘDZIE MÓJ PIES BĘDZIE BIEGAŁ WOLNO I BEZ "METALU NA TWARZY".
    > Zajmijcie się urzędasy prawem nabycia psów ras agresywnych - powinno być
    tak
    > jak z bronią.

    Uważaj aby twojemu psu coś nie odgryzło jaj, lub nawet tobie.
    Szkoda nawet komentarza do twojego postu.

  • 144. Data: 2004-02-20 19:25:51
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    > [.......................]
    > A czy należysz do tych właścicieli psów , którzy z zadowoleniem
    > puszczają

    Tak, należałem do takich właścicieli.

    > swojego agresywnego psa aby sobie "pobaraszkował " z cudzym
    > małym psem rozrywając go na strzępy ????

    To jest bardzo krzywdząca legenda. *Rottweilery* nie są
    agresywnymi psami. To są bardzo przyjacielskie i obojętne
    na otoczenie *psy jednego pana* . Warunkiem takiego
    zachowania tych psów jest ich chów jako członka rodziny.
    Muszą być blisko ludzi i zwierząt (od szczeniaka) , a nikomu
    nie zrobią krzywdy.
    Fakt, mój pupilek miał mało przyjaciól, ale powodem tego
    nie była jego agresja lecz paniczny strach i wywołana nim
    paniczna agresja innych, mniejszych psów do których biegł
    mój "aby się pobawić". Nie zdążył skończyć 7 lat i w tym
    okresie nikogo *nie ugryzł* , ani psa ani tym bardziej człowieka.

> [...]
    > walił w moją stronę pewny , że zrobi sobie igrzyska z moim terierem .
    > Dziś to samo z dziewczyną z młodym dobermanem .

    Na ich widok otwierał mi się scyzoryk w kieszeni,
    ale to ja byłem w komfortowej sytuacji i to oni zabierali
    z drogi swoje psy.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Pewnego dnia nie wytrzymal i uderzyl ową dziewczyne! Zrobił to delikatnie

  • 145. Data: 2004-02-20 20:08:26
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał:

> [...]
    > mój "aby się pobawić". Nie zdążył skończyć 7 lat i w tym
    > okresie nikogo *nie ugryzł* , ani psa ani tym bardziej człowieka.

    po takim opisie czeka nas powtorka z rozrywki... jaka miala miejsce po
    watku o "psich gowach" ;-) ale mam ubaw... co chwila nowa osoba i te same
    argument, ale nuda... ;-p

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 146. Data: 2004-02-20 20:16:18
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał:

    > watku o "psich gowach"

    oczywiscie chodzilo o "*psie gówna*" ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 147. Data: 2004-02-20 20:17:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tumajo" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Mam wyżła niemieckiego który żyje tylko wtedy kiedy biega.
    > Według prawa powinienem trzymać go na lince i w obroży - IDIOTYZM!!!
    > Kto zna się na psach dobrze wie ,że ta rasa ma bardzo łagodny charakter,
    > lecz kiedy spotka autora tego przepisu odgryzie mu jaja(a ja będe
    klaskał).
    > ZAWSZE I WSZĘDZIE MÓJ PIES BĘDZIE BIEGAŁ WOLNO I BEZ "METALU NA TWARZY".
    > Zajmijcie się urzędasy prawem nabycia psów ras agresywnych - powinno być
    tak
    > jak z bronią.

    Ja tam się na psach znam mało, ale przy bieganiu kaganiec mu chyba nie
    przeszkadza, bo przecież biega na łapach. A co do smyczy, to nie określono
    jej długości. Spraw sobie taką, jak używa się do tropienia, czy linkę
    kilkudziesięcio metrową i będzie po problemie. czemu od razu chcesz
    wysadzać drzwi, zanim się zastanowisz, w której kieszeni masz klucz.

  • 148. Data: 2004-02-20 20:37:19
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał
    w wiadomości news:c15pfs$r4m$1@topaz.icpnet.pl

    > [...........................]
    > po takim opisie czeka nas powtorka z rozrywki... jaka miala miejsce
    > po watku o "psich gowach" ;-) ale mam ubaw... co chwila nowa osoba i te
    > same argument, ale nuda... ;-p

    Wybacz, ale Twój nick źle mi się kojarzy, chyba, że
    przedstawia faktyczny stan Twego zdrowia?.
    Nie jestem "nową osobą". Poczytaj wątki w których
    jest mowa o psach (o gównach, fretkach itd.), a
    poznasz moją opinię na ten temat.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 149. Data: 2004-02-20 20:38:34
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał
    w wiadomości news:c15pum$rl7$1@topaz.icpnet.pl

    > oczywiscie chodzilo o "*psie gówna*" ;-)

    Heh, potrafisz używać czcionki "PL"?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Badania opinii publicznej opierają się na fałszywej przesłance,

  • 150. Data: 2004-02-20 21:30:38
    Od: "downunder" <d...@g...pl>

    Mylić konia z psem moze tylko taki psychik jak ty. Zajrzałem na stronę, którą
    polecasz. Wspaniałe zdjęcie megalomana oderwanego od rzeczywistości. Tak
    trzymać.
    Pozdrawiam wszystkich posiadaczy łagodnych i przyjacielskich psów. Nie dajcie
    się. Błagam tylko - sprzątajcie po nich gówienka.