  • 1. Data: 2004-01-21 08:28:11
    Temat: wyjace, niewylaczane alarmy
    Od: "dd" <b...@p...onet.pl>

    Po wrażeniach z ostatniej, nie do końca przespanej nocy mam pytanie.

    1. Na osiedlowej uliczce wczesną nocą przez parę godzin wyje alarm
    samochodowy.
    Zakłóca to sen w kilkudziesięciu sypialniach.

    Czy istnieje szybka legalna metoda pozbycia się hałasu, przy nieobecności
    właściciela ?
    (Chodzi mi o pozbycie się hałasu tej nocy, a nie dyskusje z właścicielem
    następnego dnia)

    Może laweta ? Włamanie policyjne i rozbrojenie alarmu?

    2. A co można zrobić jeżeli coś takiego będzie ze sklepem osiedlowym?

    dziękuję,
    Michał