  • 1. Data: 2004-01-21 07:58:16
    Temat: Gwarancja a wyrządzone szkody ?
    Od: "Maras" <m...@w...pl>

    Cześć,
    mam taki oto problem. Zakupiony zestaw komputerowy miał 1 rok gwarancji.
    Jeden element wyjątkowo miał 2 lata gwarancji - płyta główna, o czym
    sprzedawca informował w czasie zakupu. W chwili kiedy na gwarancji była
    tylko płyta główna, nastąpiła awaria komputera. Diagnoza - uszkodzenie płyty
    głównej i procesora, awaria płyty głównej uszkodziła procesor.
    Oczywiście sprzedawca chce wymienić płytę główną, ale nie chce wymieniać
    procesora, który jest już po gwarancji. Czy można jakoś wymóc na nim wypłatę
    odszkodowania za procesor, lub ew. wymianę procesora na nowy ? Jaką podstawą
    prawną mogę się posłużyć ?

    --
    Pozdrawiam,
    Maras

  • 2. Data: 2004-01-21 15:46:19
    Temat: Re: Gwarancja a wyrządzone szkody ?
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Maras" <m...@w...pl> napisał:

> [...]
    > wymieniać procesora, który jest już po gwarancji. Czy można jakoś
    > wymóc na nim wypłatę odszkodowania za procesor, lub ew. wymianę

    jesli wykarzesz, ze to wina sprzedawcy, to mozesz sie zastanowic na
    zlozeniem pozwu ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 3. Data: 2004-01-22 11:53:48
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "Psychik" <p...@Z...pl> wrote

    > jesli wykarzesz, ze to wina sprzedawcy, to mozesz sie zastanowic na
    > zlozeniem pozwu ;-)

    Dokladnie:)
    A jesli nie jest to wina sprzedawcy to co najwyzej mozesz probowac sadzic
    sie z
    Epoxem, Abitem, Soltekiem, Gigabytem czy jakimkolwiek innym producentem
    plyty jaka posiadasz. Powodzenia:)

    Janusz