  • 1. Data: 2004-01-21 08:48:00
    Temat: Mandat za psa!!!
    Od: "Jacek" <f...@g...pl>

    Witam

    Czy Policja ma prawo wlepić mandat za to że pies szedł na smyczy ale bez
    kagańca. Spotkałem się z tym pierwszy raz i nie wiem jaka jest prawda.
    Wydaje mi się, że w rzadnej ustawie tego nie ma a co najwyżej to lokalne
    władze
    mogły coś takiego wymyśleć. Jak to z tym jest - jeśli moge to prosze
    jakąś podstawę prawna.
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2004-01-21 08:53:46
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Jacek"
> [...]
    > władze
    > mogły coś takiego wymyśleć. Jak to z tym jest - jeśli moge to prosze

    powinienes miec paragraf wymieniony na mandacie
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-01-21 08:59:41
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Jacek" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy Policja ma prawo wlepić mandat za to że pies szedł na smyczy ale bez
    > kagańca. Spotkałem się z tym pierwszy raz i nie wiem jaka jest prawda.

    Hura! Nareszcie się za to wzięli!

    Jeszcze za nie sprzątających po pupilkach powinni się wziąć.

    ATSD to właścicielom psów nie sprzątających pupilkach kazałbym zeżreć to
    gówno, które zostawiają...

  • 4. Data: 2004-01-21 09:12:08
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Jeszcze za nie sprzątających po pupilkach powinni się wziąć.
    >
    > ATSD to właścicielom psów nie sprzątających pupilkach kazałbym zeżreć to

    A mlodym ludziom nakazalbym chodzenie w kagancach i
    i z rekami zawiazanymi z tylu
    (bo ja sie ich zwycajnie boje,
    a napewno sa grozniejsi od psow
    wiecej ludzi rocznie ginie w wyniku
    akcji mlodych ludzi niz w wyniku ataku psow).

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-01-21 09:16:18
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a napewno sa grozniejsi od psow
    > wiecej ludzi rocznie ginie w wyniku
    > akcji mlodych ludzi niz w wyniku ataku psow).

    :-)))

    HaNkA wlascicielka Rottweilera:-)

  • 6. Data: 2004-01-21 09:17:11
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > a napewno sa grozniejsi od psow
    > wiecej ludzi rocznie ginie w wyniku
    > akcji mlodych ludzi niz w wyniku ataku psow).

    Popieram ...
    pies też człowiek .. a nawet więcej !!!!!!
    w końcu to człowiek, jako wredne zwierze,innym zwierzętom zgotował niedole i
    wymyślił kagańce, smycze itp.
    Na miejscu zwierząt ... zacząłbym się bronić

    pozdrawiam
    fart

  • 7. Data: 2004-01-21 09:17:49
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Mądrala "Andrzej Lawa" wypocił

    > ATSD to właścicielom psów nie sprzątających pupilkach kazałbym zeżreć to
    > gówno, które zostawiają...

    A kto ma zżerać gówna zostawiane przez gołębie i inne ptactwo, kto ma
    odcedzać i wypijać siki z rzek itd.
    Przyroda z zasady nigdy nie będzie sterylna, więc daj se siana koleś.

    Tomek
    ps
    A jak idziesz poi chodniku, to po prostu patrz pod nogi, to w gówno nie
    wdepniesz, a i nogi nie złamiesz jak będzie dziura.

  • 8. Data: 2004-01-21 09:19:07
    Temat: Odp: Mandat za psa!!!
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Użytkownik Tomek <t...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bulg3b$7cs$...@k...task.gda.pl...

    > A jak idziesz poi chodniku, to po prostu patrz pod nogi, to w gówno nie
    > wdepniesz, a i nogi nie złamiesz jak będzie dziura.

    A masz dzieci debilu?? :PPPPPPP

    Krzychu

  • 9. Data: 2004-01-21 09:23:08
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

> [...]
    > a napewno sa grozniejsi od psow
    > wiecej ludzi rocznie ginie w wyniku
    > akcji mlodych ludzi niz w wyniku ataku psow).

    takis madry?
    wiec proponuje wejsc na moje osiedle, gdzie
    po przejsciu 100m wieczorem zostaniesz obwachany i
    oszczkeany przez conajmniej 6kundli i kilka rasowych pieskow,
    sprobuj nie zdradzic swojego przerazenia ktore pies
    zapewne wyczuje,
    wiec moze dasz sie pogrysc na ochotnika?

  • 10. Data: 2004-01-21 09:23:14
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > sprobuj nie zdradzic swojego przerazenia ktore pies
    > zapewne wyczuje,
    > wiec moze dasz sie pogrysc na ochotnika?

    A czy to wina psów ... czy ludzi ....
    wg mnie aborcja powinna być dozwolona dla rodziców do 18 roku życia .....
    jak sie eksperment nie uda ... utylizowaććć .. .i robić od początku

    pozdrawiam
    fart