  • 91. Data: 2004-01-26 09:10:10
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości
    news:buunio$13f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > dla mnie wniosek z dyskusji jest jeden - jestes nieodpowiedzialna,
    > ryzykujesz zyciem swojego dziecka i dorabiasz do tego demagogiczna
    > ideologie.
    prawda
    instynkty macierzynskie sa zwodne ;-)
    do czasu...

  • 92. Data: 2004-01-26 12:04:08
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Krzys" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

    > instynkty macierzynskie sa zwodne ;-)

    A co mają do tego instynkty macierzyńskie? Juz pomijając fakt, ze nie
    istnieje słowo "zwodne"

    HaNkA

  • 93. Data: 2004-01-26 12:22:57
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > i znowu sie mylisz, ale mam nadzieje, ze nie doswiadczysz nigdy efektow
    > Twojej omylnosci...

    Na dodatek nie umiesz odpowiadać na posty. Co znaczy "nigdy nie doświadczysz
    efektów Twojej omylności" w kontekscie cytatu z mojej wypowiedzi, do którego
    się odniosłes, a który brzmi "[...]kup sobie psa i spraw sobie dziecko a
    dopiero potem zabieraj głos z pozycji autorytetu[...]Zeby móc się wypowiadać
    na jakiś temat, trzeba mieć o tym chociaż blade pojęcie". Jeśli zgodnie z
    Twoją wypowiedzią, się mylę to oznacza to, ze masz w domu i dziecko i
    rottweilera i dlatego udzielasz mi takich "mądrych" rad:-)) Ale przecież Ty
    nawet nie potrafisz poprawnie napisać nazwy rasy na której się tak świetnie
    znasz:-))

    BTW, nie przeszkadza Ci zadawanie się z dresami?:-) W jednej swojej
    wypowiedzi napisałeś, ze każdy właściciel rottweilera to dres, tylko po to
    aby chwilę później potraktować nas historyjką o bliskiej Ci znajomej, która
    miala rottweilera i oczywiście bardzo źle się to dla niej skończylo. Co z
    Ciebie za przyjaciel, ze nie podzieliłes się z nią swoją wiedzą z zakresu
    kynologii, natomiast z żarliwością Świadka Jehowy próbujesz "nawracać"
    mnie?:-) Powiedziałam Ci już, że to moj drugi rottweiler i na pewno nie
    ostatni [ z iloma innymi psami tej rasy mialam kontakt nie będę Ci nawet
    pisać bo mógłbyś tego nie przezyc:-)] Dlatego wybacz, ze Twoje słowa trakuję
    jak słowa kompletnego laika - ale zrozumiałe jest, ze nie będę sluchać rad
    kogoś, kto kompletnie nie zna się na materii, która wygłasza. Byłam chętna
    wysluchać rad Andrzeja_K ponieważ ma psa i ma doświadczenie, więc jego słowa
    miałyby wartość merytoryczną dla mnie.

    Jak masz ochotę dalej bzdurzyć w dotychczasowym stylu to zapraszam do
    dyskusji na grupie zwierzęcej [taki autorytet na pewno zostanie tam
    doceniony] ewentualnie na priw bo to jest grupa pl.soc.prawo a
    nie.pl.wiem.wszystko.o.rottweilerach :-))

    HaNkA [coraz bardziej ubawiona]

  • 94. Data: 2004-01-26 23:57:24
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-26 13:22, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > HaNkA [coraz bardziej ubawiona]

    bardzo mnie to cieszy, bo malo jest bardziej milych rzeczy od
    rozbawiania kogos. a rozmowa rzeczywiscie nie ma sensu, bo Ty masz swoj
    sarkazm, a ja fakty.

    marcin

  • 95. Data: 2004-01-27 06:17:12
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w
    wiadomości news:bv49hq$jt9$1@atlantis.news.tpi.pl

    > [...............]
    > bardzo mnie to cieszy, bo malo jest bardziej milych rzeczy od
    > rozbawiania kogos.

    Fakt, to wielka przyjemność powodować radość u innej
    osoby.

    > a rozmowa rzeczywiscie nie ma sensu, bo Ty masz swoj
    > sarkazm, a ja fakty.

    Ja w postach Hanki nie widzę sarkazmu. Wygląda mi
    to bardziej na osłupienie_ździwienie_politowanie, że
    ktoś kto na czymś się absolutnie nie zna nie tylko
    zabiera głoś w danej sprawie, ale, że jeszcze wydaje
    autorytatywne opinie.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Przyznanie się do błędu nie poniża, jest aktem odwagi; przeciwnie -

  • 96. Data: 2004-01-27 09:02:23
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości

    > rozbawiania kogos. a rozmowa rzeczywiscie nie ma sensu, bo Ty masz swoj
    > sarkazm, a ja fakty.

    Fakty? To chętnie się z nimi zapoznam. Proszę więc o przedstawienie mi
    rocznej statystyki wypadków [ w tym oczywiście smiertelnych] z udzialem
    psów, ze szczególnym uwzględnieniem rasy rottweiler. Prosiłabym również o
    opinię jakiegoś kynologa - oczywiście nie No-Name- na temat psychiki
    rottweilerów i zdolności [lub ich braku] socjalizowania się z ludźmi.
    Bibliografii na temat Ci podrzucać nie będę bo na pewno sam dysponujesz
    wieloma materiałami. I nie ma tu sarkazmu. Bardzo chętnie dam się przekonać,
    że mam w domu bestię, która jest niebezpieczna dla mnie i mojej rodziny ale
    jako argumentów użyj czegoś więcej niż swoich "faktów" wyssanych z palca:-))

    HaNkA

  • 97. Data: 2004-01-27 09:26:20
    Temat: Odp: Mandat za psa!!!
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bv59gi$35q$...@n...news.tpi.pl...

    > Fakty? To chętnie się z nimi zapoznam. Proszę więc o przedstawienie mi
    > rocznej statystyki wypadków [ w tym oczywiście smiertelnych] z udzialem
    > psów, ze szczególnym uwzględnieniem rasy rottweiler.

    A co ma do tego statystyka??? ;P
    Niech to będzie 0,001% (np. 1 osoba rocznie). Czy chciałabyś, aby Twój synek
    był tym ułamkiem procenta???

    Pozdrawiam
    Krzychu - ojciec 18 miesięcznego Igorka :-)

  • 98. Data: 2004-01-27 11:13:49
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

    > A co ma do tego statystyka??? ;P

    To ma do siebie, że skoro kolo twierdzi, ze to takie niebezpieczne psy to
    niech mi to wykaże. Przynajmniej w liczbach skoro mówimy o faktach - bo w
    żaden inny sposob nie może nie mając kontaków z jakimkolwiek
    przedstawicielem tej rasy, tym bardziej z moim psem

    > Niech to będzie 0,001% (np. 1 osoba rocznie).

    Trochę mało na bzdurzenie o "agresywności rasy"

    > Czy chciałabyś, aby Twój synek
    > był tym ułamkiem procenta???

    A to przypomina nieśmiertelne dialogi z Misia " A gdyby to był Wasz synek? I
    nie mówcie, że nie macie synka bo zawsze możecie mieć". Zakładam, że będąc
    ojcem zadałeś pytanie retoryczne więc czuję się zwolniona z odpowiadania.
    Zwierzę, które chodzi po moim mieszkaniu jest przez moich uczniów [uczę
    prywatnie ang] przechrzczone na "kotweilera" bo łasi się i przytula do
    każdego. A przewija się przez mój dom mnóstwo osob, w każdym wieku - dzieci
    i doroslych - wszyscy są jednakowo entuzjastycznie witani. Jeśli chodzi o
    kontakty mego psa z synkiem jedyne czego sie bałam to nie tego ze pies
    ugryzie ale że zrobi krzywdę bo go popchnie, przewróci przechodząc obok
    etc - róznica wagi jest przecież kolosalna, a wiedzieliśmy że nadejdzie taki
    dzień kiedy AnGeL znajdzie się na terenie dostępnym dla rotta czyli na
    podlodze raczkując i chodząc. Ale psy mają jakiś 7 zmysl - o ile zdarza się
    mojemu psu stanąc mi calym cieżarem na nodze, o tyle dziecko omija z gracją
    baletnicy.

    Poza tym takie histeryczne wypowiedzi na temat jakieś rasy są zawsze
    wypowiedziami laików. Codziennie pewnie kilkanaście psów w calym kraju
    atakuje ludzi, ale tylko nagłówek "rottweiler ugryzl/zagryzl" czyni z
    takiej informacji newsa. W efekcie tworzy się swoista "urban legend". Nie
    twierdzę ze nie są to psy niebezpieczne, twierdzę jedynie że nie są
    niebezpieczniejsze od innych. Wręcz przeciwnie. To duże psy i zdajace sobie
    sprawę, z własnej sily. Bardzo spokojne i zrównoważone. Znacznie bardziej
    boję się malych krzykliwych piesków, które lecą za kimś szczekajac
    przerażliwie i próbując wieszać sie nogawek spodni. Rotweilery przy nich to
    "sila spokoju" - jedyne co jest im potrzebne to bardzo silny emocjonalny
    kontakt z czlowiekiem. Większość, jeśli nawet nie wszystkie wypadki z
    udziałem tych psów mialy miejsce w sytuacji gdy pies był tzw psem
    strózujacym, biegającym sobie samopas po terenie. Nie slyszałam o przypadku
    zagryzienia kogokolwiek przez rottweilera trzymanego w mieszkaniu. I nie
    sądzę abym musiala bać się, że ja będe pierwsza. Ostrzegano mnie, że pewnym
    niebezpieczeństwem jest fakt, że pies był pierwszy i może najnormalniej w
    świecie być zazdrosny o dziecko i dlatego po urodzeniu dziecka gdy mauch
    spał każdą chwilę spedzalam bawiac sie z psem, przytulając go itd.
    Uczestniczyl w zyciu AnGeLa od początku, przytulal sie do nas gdy karmilam
    malucha, często lezymy cała trójką na wersalce. Gdy kupuję zabawkę dla
    dziecka, kupuję też dla psa. Gdy dzidek dostaje bulkę, dostaje też pies.
    Arkan wie, ze nie kocham go ani trochę mniej tylko dlatego że jest AnGeL i
    nie traktuje go jak zagrożenia. Jest po prostu jego starszym "braciszkiem".
    Stanowią niesamowity duet i nazywamy ich w domu "Bejbis i Rott-head" :-)
    Zdaję sobie sprawę, że jest to zwierzę myślące innymi kategoriami niż my,
    dlatego uważnie obserwuję ich wzajemne kontakty ale narazie nie zauwazylam
    nic co byloby nawet przeslanką alarmową. Dlatego mogę spokojnie siedzieć i
    odpisywać na posty w czasie gdy dwójka moich dzieciaków siedzi na
    podlodze:-)

    Poniewaz rzecz robi się stanowczo "off topic" ja ze swej strony dziękuję za
    uwagę:-)) Dla mnie EOT - jak ktoś ma ochotę mnie jeszcze ponawracać to
    zapraszam na priw:-))

    HaNkA

  • 99. Data: 2004-01-27 16:31:09
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości

    > A samochód jest dla faceta po 40 przedłużeniem penisa. Taka sama gówniana
    > retoryka i psychologia dla ubogich:-))

    Hanka....
    A ja cie tak cenilem..

    Boguslaw
    (z samochodem i dobrze juz po 40-tce)

  • 100. Data: 2004-01-27 18:15:33
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Hanka....
    > A ja cie tak cenilem..
    >
    > Boguslaw
    > (z samochodem i dobrze juz po 40-tce)

    A jakim?:-))) Poza tym, kurcze uważasz, że mam rację z tym samochodem czy
    co?:-))

    HaNkA