  • 11. Data: 2009-03-12 13:53:13
    Temat: Re: Atak psa
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
    > Agresywnego psa najlepiej by było następnym razem zwyczajnie zastrzelić
    > w obronie koniecznej, ale dostępne bez zezwolenia urządzenia są dość
    > siermiężne.

    a powiedz mi jaką broń palną obywatel w sowieckiej polsce może posiadać?
    bo z tego co wiem to żadnej (oczywiscie poza takimi bandytami jak zomo,
    blida i jej rodzina, bo oni to mają legalnie)

    p.s. w podanej sytuacji jak znalazł będzie znajomy osiłek z beizbolem bo
    wpier@#&* zarówno właścicielowi jak i psu tak że do końca zycia w owym lesie
    się już nie pojawią:O)

  • 12. Data: 2009-03-12 15:26:24
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote
    > jakie roszczenia cywilne spelnia, skoro za leczenie placi ona, a nie on?

    może źle zrozumiałem. W każdym razie jak nie zapłaci pokrzywdzonej za
    leczenie itp. to oczywiście, sprawa cywilna w sądzie.

  • 13. Data: 2009-03-12 16:59:51
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 11 Mar, 23:26, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Agresywnego psa najlepiej by było następnym razem zwyczajnie zastrzelić
    > w obronie koniecznej, ale dostępne bez zezwolenia urządzenia są dość
    > siermiężne.

    Etau siermiezne. Dobrze naostrzona kosa przetnie takiego kundla na
    pol:)

  • 14. Data: 2009-03-12 18:18:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gargamel pisze:

    > a powiedz mi jaką broń palną obywatel w sowieckiej polsce może posiadać?

    Specyficzną :) Ale może. I to nawet bez rejestracji. Przeczytaj ustawę :)

  • 15. Data: 2009-03-12 19:48:15
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
    > Specyficzną :) Ale może. I to nawet bez rejestracji. Przeczytaj ustawę :)

    chyba nie sugerujesz kobicie żeby z wiatrufki do psiny pstrykała?:O)

  • 16. Data: 2009-03-13 08:00:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości

    > a powiedz mi jaką broń palną obywatel w sowieckiej polsce może posiadać?

    taka z ktorej bez problemu mozna oddac 5 do 6 strzalow calkiem pokzna pecyna
    olowiu, z niewielkiej odleglosci z takiego atakujacego psa moglaby zrobic
    dwa potulne ochlapy miesa

  • 17. Data: 2009-03-13 16:50:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    gargamel pisze:

    <wiatrufki

    Hahaha

    --
    animka

  • 18. Data: 2009-03-16 07:43:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > chyba nie sugerujesz kobicie żeby z wiatrufki do psiny pstrykała?:O)

    a widziales kiedys wiatrowke kaliber 45?

  • 19. Data: 2009-03-16 10:29:50
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 12 Mar 2009 14:53:13 +0100,
    gargamel <s...@d...eu> screamed:

    Dawną.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 11:29:40 user up 12013 days, 23:24, 1 user, load average: 0.97, 0.61, 0.59 ]

    I have nothing to declare except my genuis. -- Oscar Wilde

  • 20. Data: 2009-03-16 19:23:07
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Artur M. Piwko" napisał:
    > Dawną.