  • 1. Data: 2009-03-11 21:23:17
    Temat: Nałożenie nowych opłat w mieszkaniu komunalnymm po ślubie
    Od: "Kasia WP" <t...@o...pl>

    Witam,
    Mam pytanie.Zawarłam związek małżeński.Po jego zawarciu administracja
    budynku komunalnego w którym mieszkam dopisała mojego męża do osób
    mieszkających w mieszkaniu co zaowocowało wzrostem opłat za śmieci i
    wodę.Mój mąż nie jest zameldowany w tym lokalu oraz nie zamieszkuje w
    nim,gdyż ma swoje mieszkanie.Większość czasu i tak przebywa za granicą
    .Uważam decyzję administracji za krzywdzącą,gdyż mąż będąc zameldowany w
    innym mieszkaniu tam opłaca koszty wywozu śmieci i wody z racji zameldowania
    ,a tak praktycznie płaci dwa razy za to samo,nie mając żadnych ,w sensie
    prawnym, praw do mojegoo mieszkania komunalnego,gdyz nie jest w nim nawet
    zameldowany. Mam pytanie czy decyzja aministracji budynku miała jakieś
    podstawy prawne w nałożeniu takich opłat?

  • 2. Data: 2009-03-11 21:32:09
    Temat: Re: Nałożenie nowych opłat w mieszkaniu komunalnymm po slubie
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Krzywdzącą?
    Uważam, że ta administracja Cię po prostu [..]ucha.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-03-11 21:32:53
    Temat: Re: Nałożenie nowych opłat w mieszkaniu komunalnymm po ?lubie
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Mam pytanie czy decyzja aministracji budynku miała jakieœ podstawy prawne
    > w nałożeniu takich opłat?

    Krótko - nie.

    *

  • 4. Data: 2009-03-11 21:43:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kasia WP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wodę.Mój mšż nie jest zameldowany w tym lokalu oraz nie zamieszkuje w
    > nim,gdyż ma swoje mieszkanie.Większoœć czasu i tak przebywa za granicš
    > .Uważam decyzję administracji za krzywdzšcš,gdyż mšż będšc zameldowany w
    > innym mieszkaniu tam opłaca koszty wywozu œmieci i wody z racji
    > zameldowania ,a tak praktycznie płaci dwa razy za to samo,nie majšc
    > żadnych ,w sensie prawnym, praw do mojegoo mieszkania komunalnego,gdyz
    > nie jest w nim nawet zameldowany. Mam pytanie czy decyzja aministracji
    > budynku miała jakieœ podstawy prawne w nałożeniu takich opłat?

    To już raczej administracja powinna podać podstawy prawne swoich twierdzeń,
    że mąż u Ciebie zamieszkuje, niż Ty, że takiej podstawy nie ma. Ostatecznie
    przemelduj się do męża, to stracą dwie normy. To gdzie będziesz faktycznie
    mieszkać chwilowo ma mniejsze znaczenie, ale jak to mawiał Kobuszewski:
    "chamstwu należy się przeciwstawiać siłom i godnościom osobistom". :-)

  • 5. Data: 2009-03-11 22:04:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kasia WP wrote:
> [...]
    > wode.Mój m?? nie jest zameldowany w tym lokalu oraz nie zamieszkuje w
    > nim,gdy? ma swoje mieszkanie.Wiekszooeae czasu i tak przebywa za granic?
    > .Uwa?am decyzje administracji za krzywdz?c?,gdy? m?? bed?c zameldowany w
    > innym mieszkaniu tam op?aca koszty wywozu oemieci i wody z racji zameldowania
    > ,a tak praktycznie p?aci dwa razy za to samo,nie maj?c ?adnych ,w sensie
    > prawnym, praw do mojegoo mieszkania komunalnego,gdyz nie jest w nim nawet
    > zameldowany. Mam pytanie czy decyzja aministracji budynku mia?a jakieoe
    > podstawy prawne w na?o?eniu takich op?at?

    a gdzie mieszka faktycznie.
    bo oprócz zwyżki dostaniecie jeszcze oboje po mandacie za
    niezameldowanie sie

  • 6. Data: 2009-03-12 05:39:55
    Temat: Re: Nałożenie nowych opłat w mieszkaniu komunalnymm po œlubie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kasia WP napisał(a):

    > nim,gdyż ma swoje mieszkanie.Większoœć czasu i tak przebywa za granicš
    > .Uważam decyzję administracji za krzywdzšcš,gdyż mšż będšc zameldowany w
    > innym mieszkaniu tam opłaca koszty wywozu

    Ty sie nie martw o smieci, tylko o to, ze jak sie zarzad zasobow
    komunalnych zorientuje, ze jako malzenstwo macie inne wlasne mieszkanie
    to moze sie wkonczyc wymowieniem wynajmu tego ;)

    j.

  • 7. Data: 2009-03-12 08:27:14
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > a gdzie mieszka faktycznie.
    > bo oprócz zwyżki dostaniecie jeszcze oboje po mandacie za niezameldowanie
    > sie

    Aleś wymyślił...

    *

  • 8. Data: 2009-03-12 09:30:00
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

> [...]
    > mieszkających w mieszkaniu co zaowocowało wzrostem opłat za śmieci i
    > wodę.Mój mąż nie jest zameldowany w tym lokalu oraz nie zamieszkuje w

    Ja bym się na Twoim miejscu tym głośno nie chwalił, jeżeli nie chcesz
    stracić prawa najmu tego mieszkania.
    "Mieszkanie komunalne jest przyznawane co do zasady takim osobom, które w
    inny sposób nie są w stanie zaspokoić swoich potrzeb mieszkaniowych. Dlatego
    też co do zasady nabycie prawa do lokalu mieszkalnego z innego tytułu (kiedy
    np. lokator mieszkania komunalnego nabył w drodze spadku mieszkanie
    własnościowe) powoduje utratę prawa do lokalu komunalnego."

> [...]
    > zameldowania ,a tak praktycznie płaci dwa razy za to samo,nie mając
    > żadnych ,w sensie prawnym, praw do mojegoo mieszkania komunalnego,gdyz nie

    A ja np. uważam, że nie jest w porządku, że zajmujesz lokal komunalny,
    chociaż macie z mężem inne mieszkanie. Punkt widzenia zależy od punktu
    sziedzenia.

    Mam pytanie czy decyzja aministracji budynku miała jakieś
    > podstawy prawne w nałożeniu takich opłat?

    Do nałożenia opłat pewnie nie. Opierała się na domniemaniu. Ale ma prawne
    podstawy, żeby Ciebie pozbawić prawa do lokalu komunalnego.

    Sama wybierz na czym Ci bardziej zależy.

    Pozdrawiam
    Czabu