  • 1. Data: 2009-03-11 18:44:34
    Temat: Co takiemu zrobić - kolejni oszuści z allegro
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

    Kupowałem na allegro około 300 przedmiotów nie było problemów było super

    kupiłem teraz miernik za 150 zł jak zwykle zapłaciłem super wszystko
    http://allegro.pl/item549665586_miernik_va18b_automa
    t_z_usb_gwar_f_vat_od_s_s.html
    na tej aukcji
    mija tydzień nie ma drugi tydzień nic trzeci tydzien nic

    no to próbuje kontaktu

    telefon stacjonarny wiecznie zajęty
    na maile nie odpowiada a chyba nawet zlikwidował maile bo mam komunikat
    delivery post
    na allegro mu konto zawiesili
    strona internetowa zliwkidowana

    zgłosiłem problem do allegro ale co tam napisali mi że mam go postraszyc ze
    zgłosze na policje
    ale jak go postraszyc jak nawet kontaktu nie ma teraz

    Co radzicie zrobić ? zapomnieć o sprawie ?

  • 2. Data: 2009-03-11 18:59:21
    Temat: Re: Co takiemu zrobić - kolejni oszuści z allegro
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > zgłosiłem problem do allegro ale co tam napisali mi że mam go postraszyc
    > ze zgłosze na policje

    Zgłoś na policję

    > ale jak go postraszyc jak nawet kontaktu nie ma teraz

    Ty nie, ale allegro jest w stanie go namierzyć. Czy skutecznie to się okaże.

    > Co radzicie zrobić ? zapomnieć o sprawie ?

    Nigdy.

    *

  • 3. Data: 2009-03-11 19:15:38
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > zgłosiłem problem do allegro ale co tam napisali mi że mam go postraszyc
    > ze zgłosze na policje
    > ale jak go postraszyc jak nawet kontaktu nie ma teraz
    >
    > Co radzicie zrobić ? zapomnieć o sprawie ?

    Zgłoś na policję to dostaniesz z powrotem pieniądzę od allegro z programu
    ochrony kupujących.

  • 4. Data: 2009-03-11 21:11:03
    Od: "HALF&HALF" <h...@o...eu>

    Użytkownik "boropi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zgłoś na policję to dostaniesz z powrotem pieniądzę od allegro z programu
    > ochrony kupujących.

    Wczesniej jezeli zachowales sobie numer delikwenta postrasz policja bo
    wiadomo ze lepszy skutek odniesie to jezeli sie dogadacie niz zwrot z
    Allegro (iles % straconej kwoty to jednak nie cala...). Jezeli nic to nie da
    zglos sprawe bo od tego oni sa a Allego jest tylko posrednikiem.