  • 11. Data: 2013-02-05 10:45:31
    Temat: Re: Re: Art 78.4 Prawa o ruchu drogowym - obowiązek właściciela pojazdu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Feb 2013, Bydlę wrote:

    > Na właściciela pojazdu nie nakłada.
    > :-)

    Otóż to.
    A skoro nakłada je w tym samym trybie, w którym nakłada obowiązek
    opisania zarzucanego czynu, wprost wychodzi iż:
    - to NIE powinno być oświadczenie obwinionego (równie dobrze
    można by wniosek zacząć tekstem "nie zarzuca się czynu z art.xxx" :P)
    - powinno być udowodnione podobnie jak zarzuty

    > Toż piszę o tym, że szablon nie ma umocowania prawnego, a na mojej kartce
    > papieru miejsca są ustalone wielowiekową tradycją: kto, kiedy, do kogo,
    > o czym, co...
    > :-)

    Muszę zaprotestować :)
    Zamiast tradycji proponuję KPA/KPwSoW ;)

    > 2. zamazywanie numerów to robota prawników - żeby idioci nie pozywali gazet,
    > i żeby gazety nie musiały tracić pieniędzy na wygrane procesy. (tu przyznam,
    > że prawnicy to głąby - im mniej procesów, tym mniej zarabiają, bo umowy
    > mają podpisane na kwotę i od sprawy,

    A może jednak w prywatnej gazecie mają inaczej podpisane umowy :P

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2013-02-05 11:10:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-05 10:45:31 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Muszę zaprotestować :)
    > Zamiast tradycji proponuję KPA/KPwSoW ;)

    :-)
    Wyżej jednak w takiej sytuacji stawiam sztukę epistolograficzną, nad
    prawo powielaczowe.

    > A może jednak w prywatnej gazecie mają inaczej podpisane umowy :P

    A są jakieś państwowe?
    :p

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2013-02-05 23:26:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > A są jakieś państwowe?
    > :p

    Monitor Polski? Jedyna, która mi przychodzi do głowy, ale nie wiem, czy sie
    liczy :-)

  • 14. Data: 2013-02-06 16:21:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-05 23:26:51 +0100, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Monitor Polski? Jedyna, która mi przychodzi do głowy, ale nie wiem, czy
    > sie liczy :-)

    Po namyśle nie mogę uznać - z powodu regularnego braku zdjęć...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2013-02-06 17:13:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Po namyśle nie mogę uznać - z powodu regularnego braku zdjęć...
    > ;-)

    No to jeszcze jest taki periodyk dotyczący znaków towarowych i tam są
    zdjęcia oraz rysunki. To Dziennik Urzędowy Biura Patentowego.

  • 16. Data: 2013-02-09 18:53:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@i...pl.invalid>

    > Dane mają być na tyle precyzyjne, aby dało się na ich podstawie wskazać
    > palcem konkretną osobę.
    > Od " to ten pan co stoi tam pod ścianą w czerwonej kurtce" poprzez
    > "a no ten Wojtek spod lasa"
    > aż do konkretnych danych imie, nazwisko adres.
    >
    > jesli jest to osoba, którą znasz z widzenia, spotykasz od czasu do czasu,
    > to spokojnie imie nazwisko i adres wystarcza.
    >
    > jesli dajesz samochod obcej osobie, ktora widzisz po raz pierwszy i
    > przewidujesz ze wiecej nie zobaczysz, to po prostu spisz dane z dowodu.

    Jaki przepis tak to precytuje ?

  • 17. Data: 2013-02-09 21:22:12
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    John Kołalsky wrote:

    > Jaki przepis tak to precytuje ?

    rozsądek w dbałości o stan własnego portfela.

    Czy ilość kromek na śniadanie też musi być określona w jakimś
    rozporządzeniu ministra?
    W rosji tak, ale my troche bardziej na zachod.

  • 18. Data: 2013-02-10 18:57:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > Czy ilość kromek na śniadanie też musi być określona w jakimś
    > rozporządzeniu ministra?
    > W rosji tak, ale my troche bardziej na zachod.

    Chyba nie zrozumiałeś pytania.

  • 19. Data: 2013-02-10 21:41:10
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@i...pl.invalid>

    > Chyba nie zrozumiałeś pytania.

    chyba nie zrozumiałeś odpowiedzi.

  • 20. Data: 2013-02-11 16:12:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@i...pl.invalid>

    >..

    > chyba nie zrozumiałeś odpowiedzi.

    Nie umiesz odpowiedzieć na pytanie i tyle