  • 1. Data: 2013-02-02 22:28:16
    Temat: Przedsiębiorstwo taksówkowe
    Od: r...@w...p.lodz.pl

    Witajcie.
    Powiedzcie mi taką rzecz. Czy obecny system prawny w Polsce pozwala mi założyć
    Przedsiębiorstwo Taksówkowe na zasadzie: kupuję x samochodów tej samej marki w tym
    samym kolorze. Do tego zatrudniam kierowców na podstawie umowy o pracę i świadczyć
    usługi taksówkarskie na terenie miasta? Rozważenia czysto teoretyczne.

    --
    Pozdrowienia
    Radek

  • 2. Data: 2013-02-02 22:54:29
    Temat: Re: Przedsiębiorstwo taksówkowe
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    r...@w...p.lodz.pl wrote:
> [...]
    usługi taksówkarskie na terenie miasta? Rozważenia czysto teoretyczne.

    biznes taksówkowy jest licencjonowany.
    pogooglaj.

  • 3. Data: 2013-02-02 23:04:14
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 2 Feb 2013 13:28:16 -0800 (PST), r...@w...p.lodz.pl
    napisał(a):

> [...]
    usługi taksówkarskie na terenie miasta? Rozważenia czysto teoretyczne.

    Poczytaj ustawy o transporcie drogowym.
    Niedawne zadymy o taxi i przewóz osób tak zmodyfikowały tę ustawę że ja już
    nie nadążam.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow3.php