  • 1. Data: 2013-02-03 22:41:40
    Temat: ogranicznie wolnosci wyboru
    Od: valdoozz <v...@o...pl>

    Jeżeli niesłusznie, na wiosek oskarżyciela publicznego, sąd skazuje mnie
    na miesiąc aresztu, to mogę powiedzieć, że na miesiąc niesłusznie
    została ograniczona moja wolność osobista.

    Jeżeli niesłusznie, na wniosek oskarżyciela publicznego, sąd zatrzymuje
    mi prawo jazdy na miesiąc, to jak nazwać takie nieuzasadnione
    pozbawienie mnie prawa do kierowania samochodem?

    Jak brzmi: "prawo obywatela do przemieszczania się i do wolności wyboru
    środka transportu" ?

    Jeśli udowodniono, że niesłusznie, to oznacza to, że posiadacza p.j.
    pozbawiono jakiś praw / wolności wyboru?

    Jak to nazwać?

    Pzdrw