  • 11. Data: 2015-12-21 17:43:31
    Temat: Re: Apel poparcia dla KOD
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    Prokurator Genmeralny jest z PO i to tejst problem najgorszy, że
    funkcjonariusze są polityczni. Niestety nie zrobili lustarcji i reformy
    securitate jak w Rumunii. Nietykietę stosują zatem sędziowie i prokuratorzy
    w Polsce gorzej jak w PRL.

    Organy odpowiedzialne za ściganie przestępstw

    i gwarantujące obronę przed gwałceniem praw człowieka

    dotyczy II Kp 835/15

    Zawiadomienie o przestępstwie

    Pani Beata Chojnacka Kucharska jest przestępcą stalinowskim. Nie dokonała
    merytorycznego nadzoru nad moim środkiem odwoławczym, nie przeprowadziła
    analizy "dowodu", tylko zbyła go wybiórczymi procedurami. Pokryła wady
    materialne i przestępstwa kolegów. Uczyniła to umyślnie, świadomie,
    postąpiła dowolnie ignorując moje oświadczenie, które jest zarejestrowane na
    dyktafonie. Pani Beata nie miała moralnego i prawnego prawa uczestniczyć w
    tym postępowaniu, albowiem sama się wyłączyła z uczestniczenia w/s
    poświadczenia nieprawdy przez SSR Jarosława Staszkiewicza, co jest orzeczone
    postanowieniem VI Ko 29/15 z dnia 27 lutego 2015 r. Orzekła stronniczo w
    sprawie kolegi, przewodniczącego II Wydziału Karnego Sądu Rejonowego w
    Jeleniej Górze. O bezstronności i rzetelności nie tylko z tych oraz
    aberracji właściwości miejscowej względów nie można mówić. Adolf Hitler też
    wydawał wyroki bez przyczyny, a jego służby zażalenia wraz z ofiarami
    wysyłały przez komin w KL Auschwitz. Proszę mnie zamknąć w Pawiaku, ukarać
    moje dzieci za wasze zbrodnie jeśli taką macie wolę i skończcie ten cyrk
    sądowy raz na zawsze. Jesteście gorsi od Hitlera, bo was nie satysfakcjonuje
    krótkie represjonowanie człowieka i jego rodziny.

    Nie stosujecie uczciwie ani prawa zwyczajowego ani stanowionego i nie
    uznajecie w ogóle faktów. Dowolnie manipulujecie prawem stanowionym, dla
    własnych, prywatnych interesów, realizując ustrój faszystowski. Nie
    stosujecie prawa zwyczajowego, naturalnego, bożego, bo nie jesteście
    istotami myślącymi, jesteście oderwani od wspólnoty kulturowej. I nie wynika
    to z nakazu wyższości prawa stanowionego nad prawem zwyczajowym, tylko z
    faktu nie bycia człowiekiem. Człowiek w prawie stanowionym uwzględniłby
    oczywiste fakty. Faktu czynu zarzucanego nie da się udowodnić, bo takiego
    nie było. Nie udowadniacie faktu czynu zabronionego i odmawiacie człowiekowi
    prawa do obrony. Sprawiedliwość, godność, wolność i prawa człowieka macie
    tam gdzie miał Hitler. Zapewniam was, że odpowiecie za te zbrodnie pokroju
    Fajgi Mindla i Marii Gurowskiej Sand i to nie zbiorowo.

    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/wymiar-nies
    prawiedliwosci/

    Grzegorz Niedźwiecki

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > A spamer Grzegorz Niedźwiecki od lat w dupie ma netykietę. Nie karmcie.
    >
    > --
    > "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    > http://www.chmurka.net/

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.

  • 12. Data: 2015-12-21 18:39:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    a-i-prosba-do-kod

    > Przecież to pic na wodę.
    >
    > Nagle ludzie zaczęli SAMI Z SIEBIE protestować w sprawie tak zawikłanej
    > prawnie, że prawnicy do końca nie są pewni, o co chodzi?
    >
    > Terefere...

    Spór moze i prawnie jest zawikłany, chociaz nie widziałem, aby jakis znany
    PRAWNIK z dorobkiem wypowiadał się ze to PiS ma rację w jakimkolwiek
    aspekcie...

    Myslę natomiast ze ludzie instynktownie czują kto kreci *zdecydowanie
    bardziej*... zwłaszcza ze przynajmniej jedna osoba mówi wprost ze prawo
    prawem ale TK im po prostu przeszkadza...

    Myslę, że gdyby intencje były czyste to znaczy: PiS zrobiłby ustawe o 500,
    lub podniósł kwote wolną, nawet progresywnie tylko dla najbiedniejszych (co
    rzeczywiście bylo w wyroku trybunału a nie to co sie potocznie mówi) czy
    nawet zrobiłby ustawe o podatku bankowym i TK by te rozwiazania pod jakims
    błahym pretekstem zakwestionował to wtedy spór byłby inny i sprawa by
    zupełnie inaczej wyglądała.

    Ale przeciez kazdy wie, ze nie te ustawy TK mogłby pisowi zakwestionować.
    Mamy wiec ewidentnie kłamliwą retorykę, dodatkowo nejasne wytlumaczenie
    prawne, brak autorytetów pozapolitycznych ktore potwierdzałyby to
    wytłumaczenie oraz niekonsekwentny przekaz polityczny - dziwisz się ze
    ludzie czują podskórnie ze cos jest nie tak?

    Pomijam takie zarciki, jak ten z ministrem Macierewiczem - nikt nie lubi
    byc okłamywany w aż tak oczywisty sposób...

  • 13. Data: 2015-12-21 18:46:36
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
> [...]
    >
    > Spór moze i prawnie jest zawikłany, chociaz nie widziałem, aby jakis znany
    > PRAWNIK z dorobkiem wypowiadał się ze to PiS ma rację w jakimkolwiek

    Prawników ci w Polsce aż taki straszliwy niedostatek żeby się kilku _znanych_
    nie znalazło popierających PiS bez "(drogiego) kupienia"? :-)

    A co do PiS: ich argumenty prawne jak się chce można uznać za "słabe" ale
    są na tyle dobre by "obalić z marszu" bez zupełnie żadnego "ale" mógł
    zainteresowany/marny prawnik IMHO.

    --
    A. Filip
    Dla mężczyzny cnota jest talentem, dla kobiet brak talentów jest cnotą.

  • 14. Data: 2015-12-21 20:14:21
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-21 o 17:43, Grzegorz Niedzwiecki pisze:
    > Prokurator Genmeralny jest z PO

    I to wystarczy dla kategorycznego stwierdzenia twojego wrodzonego
    kretynizmu.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Seremet

    --
    Sonn

  • 15. Data: 2015-12-21 21:57:55
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    Mój kretynizm opatry jest o prawa człowieka, a twoja miłość jest taka jak
    sędziów. Pewnie twoich kolegów.

    Takie stosują zawiśli w Polsce prawo

    http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/irina-dovga
    n-jej-makabryczna-historie-poznal-caly-swiat/f9zwb5

    Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    b.com...

    > I to wystarczy dla kategorycznego stwierdzenia twojego wrodzonego
> [...]

    ---

  • 16. Data: 2015-12-21 22:50:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-12-21 o 18:46, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > A co do PiS: ich argumenty prawne jak się chce można uznać za "słabe" ale
    > są na tyle dobre by "obalić z marszu" bez zupełnie żadnego "ale" mógł

    Tyle prawników, a nikt nie potrafi ustalić kto te żyrandole, obrazy i
    niniwieże powynosił z pałacu prezydenckiego.
    No i jeszcze kto ogołocił byłą willę Gierka w Konstancinie.

    --
    animka

  • 17. Data: 2015-12-21 23:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grzegorz Niedzwiecki l...@p...fm ...

    > Mój kretynizm opatry jest o prawa człowieka, a twoja miłość jest taka
> [...]

    dwója z logiki...

  • 18. Data: 2015-12-21 23:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > Prawników ci w Polsce aż taki straszliwy niedostatek żeby się kilku
    > _znanych_ nie znalazło popierających PiS bez "(drogiego) kupienia"?
    > :-)

    Na razie za bardzo sie nie znalazło...

    > A co do PiS: ich argumenty prawne jak się chce można uznać za "słabe"
    > ale są na tyle dobre by "obalić z marszu" bez zupełnie żadnego "ale"
    > mógł zainteresowany/marny prawnik IMHO.

    Uzyłes tak dziwnego szyku zdania ze w sumie to nie wiem co chciałes
    powiedziec :)

  • 19. Data: 2015-12-21 23:18:19
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    z logiki akurat miałem w WWSZiP 5

    sądziwie kierują się logiką i doświadczeniem życiowym a nie prawem i tu
    warto się zastanowić gdzie wzorce czerpali

    wiadomości news:XnsA577E0CF94F20budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Grzegorz Niedzwiecki l...@p...fm ...

    n-jej-makabryczna-h

    > dwója z logiki...

    ---

  • 20. Data: 2015-12-22 21:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grzegorz Niedzwiecki l...@p...fm ...

    > z logiki akurat miałem w WWSZiP 5
    >
    > sądziwie kierują się logiką i doświadczeniem życiowym a nie prawem i tu
    > warto się zastanowić gdzie wzorce czerpali

    Taki mundry a postu zgodnie z netykietą nie umie sformatować...
    Dziwne...