  • 121. Data: 2016-01-04 20:34:51
    Temat: Re: Apel poparcia dla KOD
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.01.2016 o 16:18, A. Filip pisze:

    > Jak dla ciebie zwykły "lewak" (nie komunista/sowieciarz) jest wyzwiskiem
    > porównywalnym z "faszystą" to _jak dla mnie_ kwalifikujesz się pod paragraf
    > promowania faszyzmu (ustroju totalitarnego) przez jego _trywializowanie_.
    > Że o "nachalnej prośbie" o zamianę "lewaka" na "stalinowskiego antyfaszystę"
    > też wspomnę.

    Ty jesteś jakiś psychiczny...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 122. Data: 2016-01-04 20:44:56
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 16:18, A. Filip pisze:

> [...]
    > Że o "nachalnej prośbie" o zamianę "lewaka" na "stalinowskiego antyfaszystę"

    Więcej podkreśleń i gwiazdek poproszę, bo nie wiadomo o co ci chodzi. A,
    i nie zapomnij zmienić tematu wątku w każdej odpowiedzi...

    --
    Sonn

  • 123. Data: 2016-01-04 21:00:12
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...com> pisze:

    > Ty jesteś jakiś psychiczny...

    A ty jesteś jakoś całkowicie odporny na koncepcję nakręcania spirali eskalacji.
    Jesteś za głupi by pojąć, czy robisz to świadomie?

    --
    A. Filip
    Głupiemu wszędzie z woza. (Przysłowie polskie)

  • 124. Data: 2016-01-07 10:32:41
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał:

    > nie wiadomo o co ci chodzi.

    Już nie wiem o co chodzi w wątku. Zamiast metytorycznych argumentów pyskówa. A
    chodzi o KOD, czyli Komitet Obrony Dotychczasowych przywilejów grupy
    uwłaszczonej na polskim majątku przy okrągłym żłobie. Typowi "obrońcy"
    demokracji to Kwaśniewski, Cimoszewicz, Kalisz i im podobni, czyli
    przedstawiciele zbrodniczej prosowieckiej formacji.
    Czyżby polski parlament nie był już władzą ustawodawczą? To pan Rzepliński
    przejął te kompetencje? Czy normalną jest sytuacja kiedy 3 panów może
    zakwestionować i unieważnić każdą decyzję 560 parlamentarzystów? Ludzie obudźcie
    się. TK to kukułcze jajo podrzucone wolnej Polsce przez Jaruzelskiego i
    utrwalone przez Kwaśniewskiego. TK należy zlikwidować, albo odebrać mu nadmierne
    kompetencje. W obecnej sytuacji nie da się sprawnie stanowić prawa.

    Pzdr