  • 21. Data: 2005-09-18 13:37:27
    Temat: Re: Allegro-włamanie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dziewczynom sie wpisywany nick pomylil
    > Dopiero po ktorejs probie skojarzyly ze to nick kolegi
    > I zaprzestaly od razu wpisywania go

    a tu sie okazuje ze siedzia skojarzy post wyslany na grupe i kaze bieglym
    sprawdzic czy to przypadkiem one:-)

    P.

  • 22. Data: 2005-09-18 14:39:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > kto wytwarza, pozyskuje, zbywa lub udostenia - one "wymyslaja", nie baredzo
    > mi to pasuje.
    > Z tym wytwarzaniem to bardziej chodzi o cos - moim zdaniem- w rodzaju
    > generatorow hasel, crackow .

    Nie strasz dziewczynek, bo naprawde nic im nie bedzie :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 23. Data: 2005-09-18 14:52:36
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Nie strasz dziewczynek, bo naprawde nic im nie bedzie :)

    A gdyby to hasło jednak odgadły i dokonałyby na czyjeś konto zakupów za
    kilkadziesiąt tys. zł, to też sprawa byłaby taka banalna? Pewnie tak, bo
    przecież można zastosować takie samo tłumaczenie: "nikt im nie udowodni, że to
    one dokonały zakupów, a nie właściciel konta".

  • 24. Data: 2005-09-18 15:07:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotrek napisał(a):

> [...]
    > przecież można zastosować takie samo tłumaczenie: "nikt im nie udowodni, że to
    > one dokonały zakupów, a nie właściciel konta".

    To nie one musialby w takim przypadku udowodnic, ze sa niewinne, tylko
    im nalezaloby udowodnic wine.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 25. Data: 2005-09-18 22:06:10
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 18/09/2005 10:52, Przemek R... wrote :

    > kto wytwarza, pozyskuje, zbywa lub udostenia - one "wymyslaja", nie baredzo
    > mi to pasuje.

    Ja upieram się przy swoim, jednak przepis art. 269b § 1 kk wymaga
    rozpoznania walką. Miałem ostatnio przypadek z tego przepisu i nie
    znalazłem żadnego komentarza, orzeczenia czy czegoś podobnego.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)

  • 26. Data: 2005-09-19 10:52:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:432de4d2$1@news.home.net.pl...

    > Ja upieram się przy swoim, jednak przepis art. 269b § 1 kk wymaga
    > rozpoznania walką. Miałem ostatnio przypadek z tego przepisu i nie
    > znalazłem żadnego komentarza, orzeczenia czy czegoś podobnego.

    opowiesz wiecej co to za przypadek i jak sie zakonczyl?

    P.

  • 27. Data: 2005-09-19 13:56:19
    Od: "KASIA" <k...@v...pl>

    Też jestem ciekawa co to za przypadek.
    Dziękuję wszystkim za wypowiedzi :)
    Dla mnie wstydem byłoby juz gdyby w ogóle sprawa trafiła do prokuratury.
    A tak na marginesie, to przyszło mi jeszcze do głowy, że przeciez nr IP nie
    mam wytatuowanego na rękach, a z mojego komputera korzysta wiele osób (nawet
    dzieci).
    No tak, ale jak nikt nic nie wie i nie pamięta, to i tak pewnie
    odpowiedzialność spadłaby na właściciela :(

  • 28. Data: 2005-09-19 14:35:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dla mnie wstydem byłoby juz gdyby w ogóle sprawa trafiła do prokuratury.

    akurat to by swiadczylo o tym ze maja wyobraznie i zdaja sobie sprawe czym
    grozi zdobycie hasel.

    > A tak na marginesie, to przyszło mi jeszcze do głowy, że przeciez nr IP
    > nie mam wytatuowanego na rękach, a z mojego komputera korzysta wiele osób
    > (nawet dzieci).

    dobre przesluchanie i beda wiedziec kto korzystal :-)

    > No tak, ale jak nikt nic nie wie i nie pamięta, to i tak pewnie
    > odpowiedzialność spadłaby na właściciela :(

    udostepnainie narzedzi do przestepstwa tez jest karalne :-)

    P.

  • 29. Data: 2005-09-20 20:08:51
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KASIA" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Próbowałyśmy z koleżanką dla zabawy wejść na konto Allegro naszego
    > znajomego, kombinacją różnych haseł (małe prawdopodobieństwo), ale wówczas
    > nie zdawałyśmy sobie sprawy, że to wbrew ustawie o danych osobowych i że
    > Allegro powiadamia właściciela o błędnych próbach logowania. Nie
    włamałyśmy
    > się!
    > Ten ktoś jednak bardzo się zdenerwował i grozi zawiadomieniem o tym
    policji
    > i prokuratora.
    > Co nam grozi jeśli to zrobi?

    W Polsce - próba to nie przestępstwo
    W WB AFAIR - portscan czy brutal są traktowane jak grzebanie wytrychem w
    zamku

  • 30. Data: 2005-09-21 10:05:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W Polsce - próba to nie przestępstwo

    doprawdy? art 13 kk.

    Jest przestepwstem teoretycznie taksamo karalnym, a to ze niektorzy
    prokuartorzy sa tak naiwni by wierzyc w tlumaczenia - dla zabawy, to inna
    sprawa.

    P.