  • 11. Data: 2005-09-17 19:25:55
    Temat: Re: Allegro-włamanie
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    KASIA napisał(a):
    > A skąd ta pewność? że nic?

    Praktyka.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2005-09-17 19:33:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > przede wszystkim nalezy sie zastanowic czy to nie byla proba wrobienia
    > kolegi w przestepstwo
    > z art 286, bo ja bym od tego zaczal, kazdy sie moze tlumaczyc ze dla zabawy,
    > nie wiadomo

    Do tego droga daleka.

    > co by bylo gdyby jednak haslo odgadly bo na czym niby miala bby polegac ta
    > zabawa?

    Zabawa miala polegac na odgadnieciu hasla. Postaraj sie teraz udowodnic,
    ze bylo inaczej. Masz jakis dowody ? Nie widac, nie slychac. Adios.

    Zreszta tak czy inaczej niska spoleczna szkodliwosc.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-09-17 19:38:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Praktyka.

    Tak samo, jak próba włamania do samochodu czy mieszkania. Też dla zabawy...

    M.

  • 14. Data: 2005-09-17 19:43:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Tak samo, jak próba włamania do samochodu czy mieszkania. Też dla zabawy...

    Zupelnie inaczej.

    Poza tym udowodnij, to ze one chcialy sie wlamac i podciagnij to pod 286
    KK tak jak tu proponowano. Powodzenia przed sadem. A prawda jest taka,
    ze do zadnego postepowania przed sadem i tak nie dojdzie, a nawet jesli
    dojdzie to nic sie im nie da zrobic.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2005-09-17 19:46:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > KK tak jak tu proponowano. Powodzenia przed sadem. A prawda jest taka, ze
    > do zadnego postepowania przed sadem i tak nie dojdzie, a nawet jesli

    ale one nie pytaly jaki wyrok dostana a co grozi.

  • 16. Data: 2005-09-17 19:51:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > ale one nie pytaly jaki wyrok dostana a co grozi.

    Realnie nic im nie grozi. A teoretycznie to sobie to mozna podciagac pod
    co sie chce.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 17. Data: 2005-09-17 20:48:15
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 17/09/2005 19:45, KASIA wrote :
    > Próbowałyśmy z koleżanką dla zabawy wejść na konto Allegro naszego
    > znajomego, kombinacją różnych haseł (małe prawdopodobieństwo), ale wówczas
    > nie zdawałyśmy sobie sprawy, że to wbrew ustawie o danych osobowych i że
    > Allegro powiadamia właściciela o błędnych próbach logowania. Nie włamałyśmy
    > się!
    > Ten ktoś jednak bardzo się zdenerwował i grozi zawiadomieniem o tym policji
    > i prokuratora.
    > Co nam grozi jeśli to zrobi?

    art. 269b § 1 kk -- pozyskanie hasła komputerowego -- pozbawienie
    wolności do lat trzech.
    i jak sądzę w zbiegu z art. 267 § 1 kk -- tu do lat dwóch.

    Ale jak ktoś zauważył, są pewne szanse na znikomą szkodliwość społeczną...
    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 18. Data: 2005-09-17 21:18:16
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dghqbu$df7$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > zabawy, nie wiadomo
    > co by bylo gdyby jednak haslo odgadly bo na czym niby miala bby polegac ta

    Mimo wszystko od proby odgadniecia hasla daleko do oszustwa.

  • 19. Data: 2005-09-18 08:52:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > art. 269b § 1 kk -- pozyskanie hasła komputerowego -- pozbawienie wolności
    > do lat trzech.

    kto wytwarza, pozyskuje, zbywa lub udostenia - one "wymyslaja", nie baredzo
    mi to pasuje.
    Z tym wytwarzaniem to bardziej chodzi o cos - moim zdaniem- w rodzaju
    generatorow hasel, crackow .

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 20. Data: 2005-09-18 11:45:34
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > co by bylo gdyby jednak haslo odgadly bo na czym niby miala bby polegac ta

    Dziewczynom sie wpisywany nick pomylil
    Dopiero po ktorejs probie skojarzyly ze to nick kolegi
    I zaprzestaly od razu wpisywania go
    Grzes