  • 11. Data: 2003-01-29 12:55:12
    Temat: Odp: Alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:038e01c2c79f$e3d2b680$a740200a@zm...

    w sprawach o alimenty przypozwanie ? eh

    > : tu mogłeś być tylko pomocnikiem w zredagowaniu pozwu ale czy tak do
    konca
    > : mógłbys reprezentować dziecko?
    >
    > art. 87 § 3 kpc

    tak jak będziesz działał jako legalne stowarzyszenie ...to tak jak MOPS-y

    > : zgadza sie ...jednka by nim zostać nalezy pozbawić rodziców władzy
    >
    > hurra hurra, zgodność w 30 % :-))))

    ale z tym 87 :-) cienko to widze :-)

    Sandra

  • 12. Data: 2003-01-29 12:56:42
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:03a001c2c7a0$9d6b39a0$a740200a@zm...

    Marcin nie wprowadzaj zamiesznia eh oblejesz nie życze Ci ale taką
    odpowiedzią oblejesz :-))))

    Sandra

  • 13. Data: 2003-01-29 13:03:30
    Temat: Re: Alimenty
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 14. Data: 2003-01-29 13:04:40
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik kapitan NEMO <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b18gjr$mg1$...@n...tpi.pl...

    Nie wniosła o ustalenie ojcostwa ani o
    > alimenty. Bo mówi, że od kogoś takiego nie chce nic.

    i jej wola ...jak wniesie o ustalenie ojcostwa i alimenty wtedy może tylko
    dziecko otrzymać je od ojca ...
    ewentualnie jak sama nie chce tego zrobić moze to zrobić za nią prokurator
    ale zaznaczam za nią to ona musi o to się zwrócić ...
    czy też np. pełnomocnik ale w sprawach tego typu moze byc pelnomocnikiem
    tylko adwokat i jak Marcin wskazał jakas organizacja trudniąca się tą
    problematyką ...

    to przecież ojciec dziecka może na nie łożyć.

    jak o to wniesie bez jej zgodny nie ma mowy o ustaleniach ....

    Tymbardziej, że
    > wiem, kto to i wiem, że powodzi mu się znakomicie.
    > Tylko, jak pieniądze wyegzekwować od gościa, bo Ania sprawy nie założy na
    > pewno.

    wiec dziecko nie dostanie alimentów aż do czasu kiedy samo z tym wystąpi ...

    art. 84 k.r.o i 86 k.r.o reguluje kto może wystąpić z takim powództwem ...

    Sandra

  • 15. Data: 2003-01-29 13:07:00
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 16. Data: 2003-01-29 13:13:47
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:03a001c2c7a0$9d6b39a0$a740200a@zm...
    > dzwoń na prokuraturę:

    i co mu powie prokurator? bo ja wiem ...proszę Pana to zależy od tej Pani
    skoro jest innego zdania a ma takie prawo wychowywać sama dziecko jako ojca
    nieznanego więc nie mamy o czym mówić...

    > Art. 7. Prokurator może żądać wszczęcia postępowania w każdej sprawie, jak
    > również wziąć udział w każdym toczącym się już postępowaniu, jeżeli według
    > jego oceny wymaga tego ochrona praworządności, praw obywateli lub interesu
    > społecznego. W sprawach niemajątkowych z zakresu prawa rodzinnego
    prokurator
    > może wytaczać powództwa tylko w wypadkach wskazanych w ustawie.

    na wniosek matki ...i co będzie przeprowadzał postepowanie? wezwie pana i
    spyta go czy jest ojcem ? a pan mu powie ,że nie ? i pozwie panią o to ,że
    zniesławia go ? bo obcy człowiek wnosi jakies doniesienia ? jak do tego typu
    spraw gdzie osoba trzecia dowiaduje sie o takim wypadku ma sie ustawa o
    ochronie danych ?

    Sandra

  • 17. Data: 2003-01-29 13:14:50
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 18. Data: 2003-01-29 13:17:01
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:03ec01c2c7a7$22df2370$a740200a@zm...
    > oj ja też, z miejsca żaliłbym postanowienie o niedopuszczeniu mnie jako
    > pełnomocnika :)))

    no tu tak :-) mógłbys narozrabiac :-) ale też na wniosek kobiety jak
    zgłosilaby sie o pomoc to wtedy ją pewnie nakłaniałbys na złożenie i ,że
    pomożesz ... w innym wypadku np. opieka społeczna odmawia pomocy jak kobieta
    nie chce się zgodzić na złożenie powództwa wiedząc kto i gdzie mieszka odp.
    za stan faktyczny ...

    Sandra

  • 19. Data: 2003-01-29 14:26:37
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    Dziękuję bardzo,
    widzę, że jednak nie da się "obejść" przepisów. szkoda...
    Ale pomogliście mi o tyle, że się nie zbłaźniłem idąc np. do sądu czy
    prokuratury:-)
    Szkoda mi tej dziewczyny...i tego dzieciaka też.

    pozdr.
    nemo

  • 20. Data: 2003-01-29 16:09:19
    Od: "Hubert Suder" <h...@p...onet.pl>

    > - e to łatwe, wystarczy ożenić się z matką :),

    ROTFL