  • 1. Data: 2003-01-29 10:35:53
    Temat: Ile trzeba miec zeby postawic spolke zoo w stan upadlosci??
    Od: <g...@w...pl>

    Mam takie pytanie:

    Jaka kwota musi dysponowac spolka zoo zeby sad postawil spolke w stan
    upadlosci

    Spolka ma 110.000 zadluzenia i 10 wierzycieli

    Spotkalem sie z takimi roznymi opiniamii - od 3.000 do 60.000 ze nie wiem
    ktory wariant jest prawdziwy

    Prosze o info

    Pozdrawiam,

    g...@w...pl

  • 2. Data: 2003-01-29 10:41:29
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Spolka ma 110.000 zadluzenia i 10 wierzycieli
    :
    : Spotkalem sie z takimi roznymi opiniamii - od 3.000 do 60.000 ze nie wiem
    : ktory wariant jest prawdziwy
    :
    : Prosze o info

    każdy i żaden.

    Majątek musi być wyższy niż koszty postępowania.

  • 3. Data: 2003-01-29 10:56:14
    Od: <g...@w...pl>

    > Majątek musi być wyższy niż koszty postępowania.

    Moze ktos zna sposob oszacowania tych kosztow postepowania????

  • 4. Data: 2003-01-29 11:01:23
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Moze ktos zna sposob oszacowania tych kosztow postepowania????

    z ałą pewnością Sandra potrafi orzekać o kosztach postępowania :-)