  • 1. Data: 2003-01-29 10:54:59
    Temat: Re: sklep miesny
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Rafał Syndoman"
    > [...] Niestety ani administracja ani wlasciciel lokalu ani najemca
    > sie tym nie interesuja i nie wiem jak ich zmusic do dzialania.
    > Podobno sa jakies akty prawne regulujace nastepujace czynnosci
    > 1. Strefy ochronne od scian budynkow
    > 2. Przepisy sanitarne dotyczace placow manewrowych przy przewozie miesa
    > (chodzi o utwardzenie i mozliwosc dezynfekcji)
    > Jezeli tak jest to poprosilbym bo jakies namiary - dzienniki ustaw albo
    same
    > ustawy
    > Bede wdzieczny za wszelka pomoc
    > Pozdrawiam - Rafal

    A jaki jest pana starus w tej sprawie.

    Boguslaw

  • 2. Data: 2003-01-30 18:11:11
    Temat: sklep miesny
    Od: "Rafał Syndoman" <s...@b...gnet.pl>

    Witam i pozdrawiam wszystkich po raz pierwsz
    Mam problem i nie wiem jak go ugryzc - oto opis

    W moim bloku znajduje sie sklep miesny. Wlasciciele sklepu wynajmuja ten
    lokal od jakiegos wlasciciela.
    Do sklepu przyjezdzaja samochody z towarem. W tym celu w scianie budynku
    wykonano okno, by moc podawac
    mieso bezposrednio z samochodu do sklepu. Plac po ktorym jezdza samochody
    (czesto duze) jest nieutwardzony
    a przez to rozjezdzony. Powoduje to efekt w postaci nieodplywania wod
    opadowych. Wsiakaja one w ziemie i zawilgacaja piwnice.
    Na scianach pojawil sie grzyb. Ponadto okno sklepowe (to do podawania
    towaru) znajduje sie na niepodpiwniczonej
    czesci budynku. Samochody podjezdzaja pod sama sciane i co najgorsze budynek
    zaczyna pekac. Niestety ani administracja ani wlasciciel lokalu ani najemca

  • 3. Data: 2003-01-31 19:38:53
    Od: "Rafał Syndoman" <s...@b...gnet.pl>

    > A jaki jest pana starus w tej sprawie.
    Jako przedstawiciel wspolnoty mieszkaniowej probuje ratowac swoje
    mieszkanie przed zniszczeniem!!