  • 11. Data: 2005-09-21 13:01:40
    Temat: Re: Agencje towarzyskie
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "Efendi" <f...@r...di> napisał w wiadomości
    news:dgrkvi$ktb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie jestem. Byłem potencjalnym klientem. Dostałem numer bloku i miałem
    > podejść i zadzwonić jeszcze raz. Telefon był wyłączony. Wkurzyłem się.
    Potem
    > wyszła z tego kłótnia.

    :-))))))
    Kiepskie firmy szybko tracą klientów. Ktoś kiedyś obliczył, że średnio
    zadowolony klient powie 3, a niezadowolony 10 o swoich przeżyciach..

    > Podaję adres wtedy kiedy mam taki kaprys. A co zabronione to jest?

    Zabronione nie jest.. Jedynie ostrożność każe się zastanowić komu
    udostępniamy takie dane.

    ps. nie płać za to, co w domu możesz mieć za darmo :-))
    --
    Paweł

  • 12. Data: 2005-09-21 13:08:02
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 21 Sep 2005 15:01:40 +0200,
    Paweł <b...@m...com> screamed:
    > Zabronione nie jest.. Jedynie ostrożność każe się zastanowić komu
    > udostępniamy takie dane.
    >
    > ps. nie płać za to, co w domu możesz mieć za darmo :-))

    Za darmo? Byłeś kiedyś żonaty? Wiesz ile się do tego biznesu
    dopłaca? (-:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 15:07:34 user up 10741 days, 3:02, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Friends -- the people who stab ya in the front.

  • 13. Data: 2005-09-21 13:15:53
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał :

    > Zabronione nie jest.. Jedynie ostrożność każe się zastanowić komu
    > udostępniamy takie dane.

    Właśnie to, że podałem adres sprawia, że czuję się nieswojo i chcę sprawę
    pociągnąć dalej - składając doniesienie do prokuratury.

    > ps. nie płać za to, co w domu możesz mieć za darmo :-))

    Tamten epizod wyleczył mnie z płacenia za to. Taki pożytek... Mogę dać
    kobiecie pieniądze jeśli mam taki kaprys, ale nie na żądanie i nie za
    sprzedawanie ciała.

  • 14. Data: 2005-09-21 14:00:46
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    > A co zrobi Policja, jeśli złożę doniesienie i poproszę o ustalenie
    > osoby,
    > która groziła mi procesem? Mam dowód - zapisaną ręcznie kartkę papieru.
    > Agencja ogłaszała się w gazecie. Już się nie ogłasza, co nie znaczy że
    > zmieniła nazwę i numer telefonu.

    Z praktyki wiem że nic nie zrobi. No jakby Cię ktoś pobił albo uszkodził
    to wtedy może by ich ta kartka zainteresowała.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 15. Data: 2005-09-21 16:35:44
    Od: "Kubba" <k...@i...pl>

    > 2. To już nie obowiązuje.

    Nie??? Glowe bym dal sobie uciac ze oznaczenie przedsiebiorcy musi byc
    umieszczone w widocznym miejscu, o czym zreszta nie tak dawno rozmawialem z
    kolega ktory w PIHu pracuje....

    Od kiedy nie obowiazuje?

    Pzdr.

    Kubba

  • 16. Data: 2005-09-21 16:42:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kubba" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości

    > umieszczone w widocznym miejscu, o czym zreszta nie tak dawno rozmawialem
    > z kolega ktory w PIHu pracuje....
    >
    > Od kiedy nie obowiazuje?

    archiwum pl.soc.prawo firma w domu + szyld

    P.

  • 17. Data: 2005-09-21 17:09:03
    Od: "Kubba" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dgs2gf$37b$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Kubba" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > archiwum pl.soc.prawo firma w domu + szyld

    Ale gdzie jest napisane ze w domu? Co prawda autor nie napisal ze agencja
    miesci sie w wynajmowanym lokalu, ale to chyba nie takie czeste zeby agencja
    kupowala mieszkanie na wlasnosc...

    Pozdr.

    Kubba

  • 18. Data: 2005-09-21 19:39:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale gdzie jest napisane ze w domu?

    jest ogolnie o dg, a na grupie byly poruszane problemy szyldow w domu

    P.

  • 19. Data: 2005-09-21 21:00:52
    Od: "jb" <m...@g...pl>

    Efendi <f...@r...di> napisał(a):

    > Groźba padła w czasie rozmowy telefonicznej, nie wystraszyłem się jej -

    Zatem groźba ta bie była groźba w rozumieniu art. 190 par. 1 kk - ten wymaga
    bowiem, aby groźba wzbudziła uzasadnioną obawę jej spełnienia.

  • 20. Data: 2005-09-21 21:41:23
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Efendi <dgrho6$8cd$1@nemesis.news.tpi.pl> Wednesday 21 of September 2005
    13:55

    > Groźba padła w czasie rozmowy telefonicznej, nie wystraszyłem się jej -
    > zapytałbym "chłopaków" dlaczego ich "koleżanka" boi się klientów. W
    > odpowiedzi usłyszałem, że "jestem psychiczny". No właśnie - czy nazwanie
    > "psychicznym" kogoś kto leczył się psychiatrycznie jest karalne w
    > jakikolwiek sposób?

    Ależ faktycznie, jesteś psychiczny. Zapisz się do radja ma ryja lub innych
    Kaczorjugend.

    --
    Rafał Maj