  • 1. Data: 2005-09-21 08:43:40
    Temat: Dzienniki Urzędowe KGP
    Od: "Bonifacy" <d...@w...pl>

    Gdzie mogę przeczytać zarządzenia Komendanta Głównego Policji wydane w
    Dziennikach Urzedowych ?

  • 2. Data: 2005-09-21 17:58:26
    Temat: Re: Dzienniki Urzędowe KGP
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bonifacy" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie mogę przeczytać zarządzenia Komendanta Głównego Policji wydane
    > Dziennikach Urzędowych ?

    Nie chcę być złośliwy, ale do tego nawet google nie potrzeba. No jak
    myślisz? Gdzie coś takiego mogą publikować, jak nie na stronach
    Komendy Głównej Policji :-)

    http://www.kgp.gov.pl -> prawy górny róg

  • 3. Data: 2005-09-25 19:02:49
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

> [...]
    > Nie chcę być złośliwy, ale do tego nawet google nie potrzeba. No jak
    > myślisz? Gdzie coś takiego mogą publikować, jak nie na stronach

    Tyle że w niektórych przypadkach jest to tylko teoria.
    Powiedz mi na przykład, jak dotrzeć do Dziennika nr 7 z 2003 roku.
    Albo do numeru 6 bądź 7 z roku 2001.
    Będę wdzięczny za odpowiedź.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 4. Data: 2005-09-26 02:25:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:dh6s99$g6u$1@inews.gazeta.pl...

    > Tyle że w niektórych przypadkach jest to tylko teoria.
    > Powiedz mi na przykład, jak dotrzeć do Dziennika nr 7 z 2003 roku.
    > Albo do numeru 6 bądź 7 z roku 2001.
    > Będę wdzięczny za odpowiedź.

    Tych akurat faktycznie tam nie ma. A czego konkretnie poszukujesz?

  • 5. Data: 2005-09-26 13:10:14
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:dh6s99$g6u$1@inews.gazeta.pl...
    > Tych akurat faktycznie tam nie ma. A czego konkretnie poszukujesz?

    Poszukuję decyzji nr 85 KGP z dnia 09 marca 2001 r. w sprawie zapewnienia
    jednolitego systemu numerów taktycznych pojazdów uprzywilejowanych
    oznakowanych w jednostkach organizacyjnych Policji.
    Dostałem takie namiary na tę decyzję: Dz.Urz.KGP nr 6, poz 61;
    zm. Dz.Urz.KGP z 2003 r. nr 7,poz 39. No a akurat tego niestety
    na stronach KGP nie ma. :-(

    Pozdrawiam

    Piotr