  • 21. Data: 2005-09-21 21:42:31
    Temat: Re: Agencje towarzyskie
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Efendi <dgrini$ana$1@atlantis.news.tpi.pl> Wednesday 21 of September 2005
    14:12

    > A co zrobi Policja, jeśli złożę doniesienie i poproszę o ustalenie osoby,
    > która groziła mi procesem?

    Wyśmieje cię.

    --
    Rafał Maj

  • 22. Data: 2005-09-22 06:29:02
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał :

    > Z praktyki wiem że nic nie zrobi. No jakby Cię ktoś pobił albo uszkodził
    > to wtedy może by ich ta kartka zainteresowała.

    Czyli w Polsce obywatel ma się cieszyć, że jest cały i zdrowy...
    Ale jeśli napiszę do prokuratury to prokuratura musi mi przysłać
    przynajmniej odmowę wszczęcia postępowania. Samo zawiadomienie da mi
    satysfakcję i trochę spokoju. Oczywiście nie mogę od Policji wymagać, żeby
    coś zrobiła z moim doniesieniem. Ale kto wie, może to kogoś zainteresuje i
    komuś do czegoś się przyda...
    Aha, no i mogę prokuraturze zadać te same pytania, które zadałem tu na
    grupie. I mam nadzieję, że mogę oczekiwać odpowiedzi w kwestiach prawnych.
    EF

  • 23. Data: 2005-09-22 06:30:13
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Raf256" <s...@r...com.invalid> napisał :

    > Wyśmieje cię.

    Policja nie może wyśmiewać obywatela. Co najwyżej prokuratura może odmówić
    wszczęcia postępowania.
    EF

  • 24. Data: 2005-09-22 06:31:23
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "jb" <m...@g...pl> napisał :

    > Zatem groźba ta bie była groźba w rozumieniu art. 190 par. 1 kk - ten
    wymaga
    > bowiem, aby groźba wzbudziła uzasadnioną obawę jej spełnienia.

    Groźbą bezprawną jest na pewno groźba spowodowania postępowania karnego.
    Agentka wcisnęła mi w drzwi (podałem jej swój adres) kartkę treści
    następującej:
    "Przyjdę do ciebie z Policją, będziesz oskarżony za groźbę, tj. 3-5 lat
    więzienia"
    EF

  • 25. Data: 2005-09-22 06:46:54
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Raf256" <s...@r...com.invalid> napisał :
    > Ależ faktycznie, jesteś psychiczny. Zapisz się do radja ma ryja lub innych
    > Kaczorjugend.

    NTG. Takie tematy to na pl.soc.polityka.

  • 26. Data: 2005-09-22 07:11:07
    Od: "thaZ [xpect]" <t...@S...pl>

    > Czyli w Polsce obywatel ma się cieszyć, że jest cały i zdrowy...
    > Ale jeśli napiszę do prokuratury to prokuratura musi mi przysłać
    > przynajmniej odmowę wszczęcia postępowania.

    nie no, prześle Ci info o umorzeniu postępowania
    za jakiś miesiąc i tyle z dochodzenia i badania pisma.

    pozdr,
    thaZ
    www.pracowniakreatywna.pl

  • 27. Data: 2005-09-22 08:01:57
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "thaZ [xpect]" <t...@S...pl> napisał :
    > nie no, prześle Ci info o umorzeniu postępowania
    > za jakiś miesiąc i tyle z dochodzenia i badania pisma.

    Moze byc i to. Wazne zeby wiedzieli. :)

  • 28. Data: 2005-09-22 16:46:40
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Efendi <dgtj2e$hm6$1@atlantis.news.tpi.pl> Thursday 22 of September 2005
    08:30

    > Policja nie może wyśmiewać obywatela

    Jasne ;)

    --
    Rafał Maj

  • 29. Data: 2005-09-22 16:47:19
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Efendi <dgtj0u$996$1@nemesis.news.tpi.pl> Thursday 22 of September 2005
    08:29

    > Oczywiście nie mogę od Policji wymagać, żeby
    > coś zrobiła z moim doniesieniem. Ale kto wie, może to kogoś zainteresuje i
    > komuś do czegoś się

    Policjanci wpadną na panienki po służbie ;) ?

    --
    Rafał Maj

  • 30. Data: 2005-09-23 06:58:03
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Raf256" <s...@r...com.invalid> napisał :
    > Policjanci wpadną na panienki po służbie ;) ?

    A niech wpadną, widocznie ta, która mi się trafiła była "niedotarta"... ;)