  • 41. Data: 2005-06-02 07:04:20
    Temat: Re: Agencja towarzyska
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 1 cze o godzinie 22:44, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Istnieje też ryzyko, że wprowadzili się zwykli nowi lokatorzy, urządzili
    > parapetówę, a sąsiadom (w myśl zasady "głodnemu chleb na myśli" ;-> )
    > zaraz się uroił "przybytek rozpusty" (sam pisze, że "wczoraj" się
    > wprowadzili pojawili).

    Jacy 'nowi lokatorzy' ???
    Przecież właściciel /MZBM/ nie podpisywał z nikim 'Umowy najmu lokalu przy
    ul. .............'

    --
    Herbi
    02-06-2005 09:04:19

  • 42. Data: 2005-06-02 09:05:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Dyrektor od "babciów", dewotów słuchających radia o dźwięcznej nazwie
    > M.....
    >
    > ;)

    a aa Ksiaze Rydzyk :)

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 43. Data: 2005-06-02 20:16:02
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>

    Jeżeli lokatorzy są w stanie udowodnić istnienie poniżej opisanego faktu to
    miałby tu zastosowanie art.204. & 1/ tzw sutenerstwo/ Kto, w celu
    osiągnięcia korzyści majątkowej, nakłania iiną osobę do uprawiania
    prostytucji lub , j e j to u ł a t w i a , podlega karze wolności do lat
    3.
    Oczywiście, dotyczy to właściciela bądż najemcy owego lokalu . Należy
    udowodnić ułatwianie i czerpanie z tego procederu korzyści majątkowych. Jest
    to żmudne ale nie jest niemożliwe

    Natomiast, niektórym dyskutantom brakuje elementarnych zasad przyzwoitości i
    chyba pomylili grupy dyskusyjne
    Mimo tego- pozdrowienia dla wszystkich - Kazik

  • 44. Data: 2005-06-11 17:24:07
    Od: "stach" <r...@p...onet.pl>

    Po zmasowanym ataku wszystkich mieskancow wspolnoty (policja, MZBM, prezydent
    miasta...) dzisiaj szmaty i ich alfonsy sie wyniosly. Natomiast lokator, ktory
    wynajal
    mieszkanie agencji, i to nielegalnie, otrzymal nakaz eksmisji.
    stach

  • 45. Data: 2005-06-11 17:43:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "stach" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości